ایستگاه یک صفر دو در رادیو

ایستگاه یک صفر دو در رادیو

ایستگاه یک صفر دو برنامه‌ای از رادیو سلامت است که به معرفی برنامه‌های مختلف رادیو سلامت در گروه‌های خانواده، سلامت اجتماعی، بهداشت روان، بهداشت و تندرستی، پخش و تولید و تغذیه می‌پردازد.
به گزارش جام‌جم، فاطمه بی‌تقصیر، نویسنده و تهیه‌کننده دراین‌باره به جام‌جم گفت: برنامه شامل آیتم‌های مختلف است. آیتم رادیوچی شامل مصاحبه امین ضیایی با تهیه‌کننده‌های رادیو سلامت است که طرح جدید ارائه دادند و این برنامه‌ها قرار است به‌تازگی روی آنتن رادیو سلامت برود و اطلاع‌رسانی به مخاطب که یک برنامه جدید در راه است. چون رادیو سلامت در ساختمان شهدای رادیو در طبقه سوم مستقر شده؛ شیوا اسدی، گزارشگر برنامه سراغ همکاران و برنامه‌سازان واحد و گروه‌های مختلف می‌رود و از آنها درباره نوع فعالیت‌هایشان می‌پرسد. از‌جمله دفتر مدیریت، گروه‌های برنامه‌ساز: خانواده، بهداشت روان، بهداشت و تندرستی، سلامت اجتماعی، تغذیه، اصلاعات و برنامه‌ریزی، مالی، تولید، به پخش، نظارت، ویراستاری... این بخش در قالب آیتم طبقه سوم پخش می‌شود.
وی ادامه داد: آیتم صندوقچه هرازگاهی سراغ همکاران قدیمی می‌رود. گفت‌وگوی امین ضیایی، گوینده برنامه با عوامل قدیمی رادیو سلامت برنامه‌سازان و همکارانی که قبلا با شبکه سلامت همکاری می‌کردند و الان یا به شبکه‌های دیگر رفته یا بازنشست شدند، پخش می‌شود.
آیتم پشت صحنه شامل مصاحبه شیوا اسدی با عوامل برنامه‌ساز هنگام ضبط برنامه در تولید و هنگام پخش در استودیو برنامه‌های زنده است. آیتم عمو پستچی با اجرای منصور اسکندری که پیامک‌ها و تلفن‌های مخاطبان را پیگیری و پاسخ می‌گوید و به انتقادها و پیشنهادهای مخاطبان از طریق شماره پیامک 30000102 پاسخ می‌دهد.  
این برنامه روزهای چهارشنبه ساعت  ۱۹و30 دقیقه از رادیو سلامت پخش می‌شود و بازپخش آن جمعه
ساعت ۱۳ است.