نسخه Pdf

مردم عزیز ایران، خیلی چاکریم!

مردم عزیز ایران، خیلی چاکریم!



پایان این مسابقه مصادف شد با آیتم بعدی حرکات ژانگولربازی بازی با آتش و انداختن حلقه‌ها به بالا و... که به نظر می‌رسید دکور صحنه خندوانه برای انجام چنین حرکاتی استانداردهای لازم را نداشت و در فیلمبرداری و نحوه اجرا حق مطلب ادا نشد.
در یک آیتم بامزه نیز رامبد جوان در نقش روانپزشک و بیمار درآمده بود و روانپزشک به او تجویز کرد از دوشنبه تا پنجشنبه راس ساعت 23 خندوانه را ببیند و حتی تکرار آن را نیز از دست ندهد. از این طریق به شکل خلاقانه‌ای زمان پخش فصل هشتم خندوانه را
نیز اعلام کردند.
در نهایت، دقایق پایانی خندوانه حامد همایون به درخواست رامبد جوان به صورت زنده با همراهی ارکستری در استودیو، ترانه‌ای شیرازی را اجرا کرد که با واکنش خوبی هم مواجه شد.
اشاره به فیلم سینمایی «قهرمان» و دعوت مردم برای تماشای آن نیز درخواست پایانی رامبد جوان بود و طبق روال همیشه از تماشاگران حاضر خواست به افتخار و احترام مردم عزیز ایران بلند شوند و گفت: «مردم عزیز ایران ما شما رو خیلی دوست داریم. شما برای ما خیلی عزیزید. خدا شما رو خیلی حفظ کنه.» و بعد از آن افزود: «آرزو می‌کنم زودتر کرونا بره، تموم شه و خلاص شیم. همو بغل کنیم. همو ببوسیم، مثل گذشته و همه بیمارها از بستر بیماری بلند شن. روزگارمون سرحال و قبراق، خوب و شاد و پر از امید بشه و هممون کنار هم کیف کنیم. رو به دوربین... مردم عزیز ایران، خیلی چاکریم، شاد باشید...»