نمایش آثار درم‌بخش در خانه هنرمندان

نمایش آثار درم‌بخش در خانه هنرمندان


محمدحسین نیرومند، مشاور امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: امیدواریم بتوانیم آثار زنده‌یاد کامبیز درم‌بخش را با همکاری پسر ایشان و همچنین مدیریت خانه هنرمندان ایران در قالب نمایشگاهی در معرض دید عموم قرار دهیم.
وی در گفت‌وگو با ایبنا اظهار کرد: امیدواریم با همکاری رامین درم‌بخش، پسر زنده یاد کامبیز درم‌بخش و مدیرخانه هنرمندان ایران که قول دادند گالری‌های خود را در اختیار بگذارند، بتوانیم نمایشگاهی برای ارائه آثار آن هنرمند فقید دایر کنیم.
 وی با بیان این که برای برگزاری این‌گونه مراسم و حمایت‌ها، بودجه نیاز است، گفت: بحث اصلی این داستان‌ها و حمایت‌ها، بودجه است و از آن مهم‌تر این‌که هنوز معاونت‌های مختلف در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مانند معاونت هنری با سرپرست اداره می‌شوند و باید منتظر ماند تا تکلیف این معاونت‌ها مشخص و برنامه‌های کلی در این زمینه تبیین شود.
وی در پاسخ به این پرسش که برای ماندگاری آثار هنرمندان پیشکسوت چه برنامه‌ای دارید، گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای همه هنرمندان پیشکسوت در بخش‌های مختلف برنامه‌هایی دارد و موسسه هنرمندان پیشکسوت‌ اکنون وظیفه‌اش پیگیری همین مساله است. امیدواریم در وهله‌اول آثار تولید‌شده را درست منتشر کنیم و سپس به فکر تولید آثار جدید باشیم.