آتش‌زدن پیرمرد به دلیل کینه 12ساله

آتش‌زدن پیرمرد به دلیل کینه 12ساله

دو برادر که مرد کارفرما را مقصر مرگ پدرشان می‌دانستند، پس از کینه 12ساله او را به آتش کشیدند.
به گزارش خبرنگار جام‌جم 21مهر امسال مردی با حضور در شعبه‌ششم بازپرسی دادسرای جنایی تهران با طرح شکایتی از ناپدیدشدن برادر 82ساله‌اش خبر داد. پرونده به اداره چهارم  پلیس آگاهی تهران ارسال و شاکی در تحقیقات گفت: برادرم صاحب کارگاه دروپنجره‌سازی است. او 18مهر امسال خانه را ترک کرد و بعد از آن ناپدید شد.
با ردیابی خودرو مشخص شد او راهی جاجرود شده و چند روز بعد خودروی او در حالی که دختر و پسری سوار آن بودند از آن مسیر بازگشته بود. در تحقیقات بعدی مشخص شد که از کارت‌بانکی پیرمرد 50‌میلیون‌تومان برداشت و زن جوانی با آن از یک طلافروشی سکه خریده است. زن جوان بازداشت شد و در تحقیقات گفت: شوهرخاله‌ام در یکی از ساختمان‌های در حال احداث پیرمرد کار می‌کرد که فوت شد. دوپسرخاله‌ام کارفرما را مقصر دانسته و در صدد انتقام بوده و خواستند از او انتقام بگیرند. پسرخاله کوچکم چند روز قبل کارتی به من داد تا برایش سکه بخرم که قبول کردم و نمی‌دانم چه برسر پیرمرد آمده است.
 در ادامه دو روز پیش دو برادر در تهران بازداشت شدند. یکی از آنها در جریان تحقیقات گفت: اسفند88 پدرمان از طبقه‌پنجم ساختمان در حال احداث پیرمرد سقوط کرد و فوت شد. اگر پیرمرد ایمنی ساختمان را رعایت می‌کرد پدرمان زنده می‌ماند. ما مدرسه‌ای بودیم که یتیم شده و از او کینه به دل گرفتیم. بعد از سالها او را یافتیم. دخترخاله‌ام مرا گریم کرد و لباس زنانه پوشیدم. سوار پراید برادرم شده و راهی کارگاه پیرمرد شدیم. به بهانه ساخت درو پنجره او را به خانه برده و سه شبانه‌روز زندانی‌اش کردیم. کارتش 50میلیون تومان پول داشت که دخترخاله‌ام با آن برایمان سکه خرید. روز حادثه او را به اطراف جاده دماوند بردیم که او روی خودش بنزین ریخت و مرا تحریک کرد که فندک بزنم که فندک زدم و او آتش گرفت. جسد را همانجا رهاکرده و به تهران بازگشتیم.
محمدرضا صاحب‌جمعی، بازپرس شعبه‌ششم دادسرای جنایی تهران دراین‌باره به جام‌جم گفت: در جریان تحقیقات جسدسوخته پیرمرد شناسایی و با انجام آزمایش دی‌ان‌ای تحویل خانواده‌اش شد. تحقیقات از متهمان ادامه دارد.