حق با شماست

حق با شماست

#مترو ـــ محدودیت
عنادی از تهران:
با توجه به تغییر ساعات طرح ترافیك و كاهش محدودیت‌های كرونایی، متروی تهران باز هم بسیار شلوغ و مكان مناسبی برای شیوع مجدد كرونا شده است.

 #خطوط ـــ ایستگاه
لبافی از تهران:
تأخیر در تكمیل و راه‌اندازی خطوط و ایستگاه‌های متروی شهر تهران باعث ازدحام در خطوط دیگر شده است. لطفا به این موضوع رسیدگی شود.

#كمیسیون ـــ اسنپ
سمیعی از تهران:
كمیسیون اسنپ بیش از 25درصد است و این موضوع باعث شده بسیاری از رانندگان بعد از سوار كردن مسافر، درخواست را لغو كنند.

 #زمان‌بندی ـــ فیلم
عنایت‌زاده از بابل:
ساعت 9 شب كه تمام خانواده در خانه حضور دارند، تلویزیون فیلم‌هایی را كه دارای صحنه‌های خشن است و هشدار گروه سنی مشخصی دارد، پخش می‌كند. در این مواقع چگونه باید بچه‌ها را از دیدن این فیلم‌ها،منع كنیم؟بهتر است رسانه ملی در زمان‌بندی پخش این فیلم‌ها تجدیدنظر كند.

 #روشنایی ـــ چهاردانگه
صفری از اسلامشهر:
روشنایی منطقه گلدسته چهاردانگه بسیار كم است و بیشتر مواقع تاریك است و امنیت شهروندان در خطر است. لطفا رسیدگی شود.

 #كمبود_دارو
زارع از مازندران:
داروی استیمدیت 20 كه تولید داخل نیز دارد در بازار به سختی پیدا می‌شود. این در حالی است كه این دارو برای كودكان بیش فعال اهمیت بالایی دارد و حتما باید مصرف بشود، آن‌قدر كه در صورت رسیدگی نکردن مسؤولان می‌تواند برای آینده كودكان، اثرات مخربی داشته باشد.

 #سیگارـــ علاءالدین
باقری از تهران:
استعمال سیگار در پاساژ علاءالدین باعث آزار و اذیت شهروندان و مشتریان حاضر در این پاساژ می‌شود. بهتر است مدیریتی در این باره صورت‌بگیرد.

 #سرما_حمایت
فرهاد شریفی از سنندج:
با کاهش دما شاهد این هستیم که افراد بی سرپناه و کودکان کار در معابر شهر سختی زیادی را متحمل می‌شوند. از نهادهای حمایتی مانند سازمان بهزیستی تقاضا دارم به این افراد بیشتر رسیدگی کند.