تجربه پزشکی در یک سریال تاریخی

تجربه پزشکی در یک سریال تاریخی


« سعی دارم با تولید در شرایط جدید که ناشی از کروناست کنار بیایم و با رعایت دستورالعمل‌ها در سریال‌های مختلف بازی داشته‌باشم.»
رامین ناصرنصیر، بازیگر باسابقه در این باره به جام‌جم گفت: اخیرا در سریال کلبه عمو پورنگ و در سریال جشن سربرون تجربه بازی داشته‌ام و فکر می‌کنم هر دو جزو سریال‌هایی باشند که مورد توجه مخاطبان قرار می‌گیرند.
این بازیگر ادامه داد: مجموعه تلویزیونی کلبه عمو پورنگ از آن سریال‌هایی است که یک سالی در حال پخش و تصویربرداری بوده و فضای شاد و مفرحی دارد که مورد توجه کوچک و بزرگ قرار می‌گیرد‌.
ناصرنصیر درباره ویژگی‌های کار برای کودکان گفت: کار برای بچه‌ها برایم جذابیت‌های زیادی دارد چون وقتی می‌بینم کودکان در اطراف چقدر محبت دارند خیلی زیاد ترغیب می‌شوم کار برای کودکان را ادامه داد. راستش را بخواهید کار با گریم سنگین واقعا دشوار و طاقت‌فرساست ولی وقتی کار کودک می‌کنم، اطمینان از بازخورد کار، این قوت را می‌دهد که گریم سنگین روزانه نقش‌ها را تحمل کنم.
رامین ناصرنصیر درباره همکاری با جمعی از بازیگران مختلف در یک مجموعه کودک افزود: در این سریال تعداد زیادی بازیگر شناخته شده نیز حضور داشته‌اند که همه در یک نقطه و آن هم ایجاد سرگرمی برای کودک و نوجوان، مشترکند. به هر حال همه ما زمانی کودک بوده‌ایم و می‌دانیم بچه‌ها چقدر رویاپرداز هستند و برای همین در این سریال، وجهه رویاپردازی مورد توجه قرار گرفته است.
این بازیگر ۴۵ساله درباره دیگر کارهایش در حوزه بازیگری توضیح داد: در سریال تاریخی جشن سربرون به کارگردانی مجتبی راعی نقش یک پزشک را بازی می‌کنم؛ پزشکی که سعی می‌کند در شرایط بحرانی به سوگندی که به عنوان پزشک خورده، پایبند باشد و در درمان و معالجه بیماران و مصدومان، گرفتار دسته‌بندی نشود و حال همه را خوب کند و به یک اندازه برای همگان، فایده داشته‌باشد.
ناصرنصیر بیان کرد: تجربه بازی در نقش یک پزشک این حُسن را دارد که از سختی‌ها و دشواری‌های کار پزشکان ما را آگاه می‌کند تا بدانیم چقدر تشخیص بیماری سپس معالجه، کار حساس و نفسگیری است که اگر عشق نباشد واقعا به نتیجه نخواهدرسید.
بازیگر «شوخی کردم» و «قهوه تلخ» تاکید کرد: در بازیگری باید تجربه‌گرا باشیم و در عین حال نقش‌های تلویزیونی را طوری ارائه کنیم که برای عموم مردم جذابیت داشته‌باشد چون تلویزیون، رسانه‌ای فراگیر است و در دورترین نقاط هم مخاطب دارد پس اگر بتوانیم نقش‌ها را ساده و همه‌فهم بازی کنیم، به افزایش کلی مخاطبان تلویزیون خیلی کمک کرده‌ایم.