نگاه نو

نگاه نو

جان‌دار: شاید تا اندازه‌ای مشخص باشد با این خلاصه داستان با چه فیلمی طرف هستیم: «به خدا اگر یه بار دیگه بپرسید شام چیه؟ شام چی شد؟ چرا نمی‌رسه؟همین وسط خودمو دار می‌زنم.» بهداد هم كه قیافه‌ای عصبی طور و سد معبری دارد. این فیلم را كه به جز بهداد، بازیگرانی چون فاطمه معتمدآریا و باران كوثری در آن بازی می‌كنند، حسین امیری دومادری و پدرام پورامیری ساخته‌اند.

حمال طلا: تورج اصلانی، كارگردان این فیلم را بیشتر به عنوان یك مدیرفیلمبرداری با شیوه فیلمبرداری چریكی و ماجراجویانه می‌شناسیم. بنابراین انتظار می‌رود فیلم اول او هم پرماجرا باشد. سعید آقاخانی، پیام احمدی‌نیا و ژاله صامتی از بازیگران این فیلم هستند.
دیدن این فیلم جرم است: فیلمی جسور و ملتهب ساخته رضا زهتابچیان كه روایتگر یك گروگانگیری حرف‌و حدیث‌دار و پرماجراست. پیش بینی می‌شود یكی از فیلم‌های بحث برانگیز و حاشیه دار جشنواره امسال باشد.

روزهای نارنجی: همبازی شدن دوباره هدیه تهرانی و علی مصفا پس از سال‌ها، احتمالا مهم‌ترین یا دست‌كم اولین نكته این فیلم به كارگردانی آرش لاهوتی باشد. این دو را حتما در فیلم پارتی ساخته سامان مقدم به یاد دارید.

زهرمار: سیدجواد رضویان چند سال پیش با ساخت سریال كمدی مهمانان ویژه نشان داد در كارگردانی هم حرف‌هایی برای گفتن دارد؛ ظاهرا زهرمار این‌قدر خوب بوده كه هیات انتخاب آن را برای بخش نگاه نو برگزیده. ضمن این‌كه عكس‌ها و تیزر منتشرشده از فیلم به‌ویژه گریم سیامك انصاری هم كنجكاوی‌ها را برای تماشای فیلم بیشتر كرده‌است.

سونامی: سونامی اولین فیلم میلاد صدرعاملی است كه تهیه‌كنندگی آن را علی سرتیپی به‌عهده دارد؛ فیلمی ورزشی كه بهرام رادان و مهرداد صدیقیان نقش‌های اصلی آن را بازی می‌كنند.

معكوس: اولین فیلم پولاد كیمیایی به عنوان كارگردان كه تهیه كنندگی آن را هم مسعود كیمیایی به‌عهده دارد؛ ظاهرا فیلم، اثری است در مایه‌های كارهای كیمیایی پدر. فیلمی كه بازیگرانی چون بابك حمیدیان، شهرام حقیقت دوست و اكبر زنجانپور در آن بازی می‌كنند.

یلدا: این فیلم كه كارگردان آن مسعود بخشی و تهیه كننده آن هم علی مصفاست، به ماجرای یك قتل می‌پردازد. صدف عسگری، بهناز جعفری، فرشته صدر عرفایی و بابك كریمی از بازیگران این فیلم هستند.
​​​​​​​
پالتوشتری و مسخره باز هم دو فیلم دیگر بخش نگاه نو هستند كه در بخش سودای سیمرغ هم حضور دارند و در معرفی فیلم‌های آن بخش، به این دو اثر هم پرداخته‌ایم.