کوتاه از حوادث

کوتاه از حوادث

اولین رئیس پلیس تهران درگذشت
سردار آیت گودرزی، اولین رئیس پلیس تهران و مشاور فرمانده کل انتظامی فوت کرد.
به گزارش تسنیم، سردار آیت گودرزی از پایه‌گذاران کمیته انقلاب اسلامی و اولین فرمانده آنجا بود. او با تشکیل نیروی انتظامی به‌عنوان اولین فرمانده انتظامی تهران معرفی شد و در سال‌های اخیر نیز مشاور فرمانده کل انتظامی کشور بود که درگذشت. 

سرقت طلایی صاحبخانه از خانه مهمان 
مردی که با راه‌اندازی یک مهمانی ساختگی، به خانه طلاساز دستبرد زده و چهار کیلو طلا سرقت کرده بود، بازداشت شد. 
سردار یحیی الهی، فرمانده انتظامی استان لرستان دراین‌باره به ایسنا گفت: یک شهروند الیگودرزی با حضور در پلیس آگاهی شکایت کرد در خانه‌اش تعمیرات طلا انجام می‌داده و متوجه شده که طلاهایش به سرقت رفته است. در جریان تحقیقات معلوم گردید یک سارق حرفه‌ای در آپارتمان همجوار مالباخته زندگی می‌کرده که به او مظنون شده و وی بازداشت شد. متهم در جریان تحقیقات اعتراف کرد کلید خانه شاکی را سرقت کرده و همراه داشته است. آن شب به بهانه رفاقت‌شان او و خانواده‌اش را به‌عنوان مهمان برای شام دعوت کرده و به بهانه‌ای بیرون رفته و وارد خانه مهمان شده و چهار کیلو طلا به سرقت برده است. با اعتراف وی طلاهای سرقتی که هفت‌میلیارد تومان ارزش داشت در خانه او کشف شد. 

25 مصدوم در تصادف اتوبوس
انحراف اتوبوس جاده سبزوار به شاهرود به مصدومیت 25 نفر منجر شد.
دکتر عباس کافی، رئیس اورژانس پیش‌‌بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم‌پزشکی سبزوار استان خراسان‌رضوی به به مهر گفت: انحراف اتوبوس مسافربری در جاده سبزوار به شاهرود که دو شب پیش در کیلومتر۲۰ جاده سبزوار - شاهرود رخ داد باعث مصدومیت 25 نفر شد. سه نفر سرپایی درمان و بقیه به بیمارستان منتقل شدند. 

قتل مرد جوان بر سر اختلاف مالی 
مردی در جریان اختلاف مالی با افرادی درگیر شد و در شهرستان گرمسار به قتل رسید.  
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سردار عبدا... حسنی، فرمانده انتظامی استان سمنان دراین‌باره گفت: روز پنجشنبه بیست‌وهشتم مهر امسال وقوع یک فقره قتل در ایوانکی شهرستان گرمسار به پلیس گزارش و معلوم شد مردی جوان براثر ضربه چاقو زخمی و در بیمارستان فوت شده است. برادران مقتول و شاهدان در تحقیقات اولیه به پلیس گفتند اختلافات مالی انگیزه قتل وی توسط پنج مرد بوده است. چهار نفرشان بازداشت شدند. آخرین متهم فراری تحت تعقیب قرار گرفت. 

3 کشته در تصادف سمند و پراید 
تصادف در پل راهدارخانه استان فارس، باعث مرگ سه‌نفر شد.
​​​​​​​جمشیدی، مدیر اورژانس کازرون استان فارس به خبرگزاری فارس گفت: بامداد پنجشنبه بیست‌وهشتم مهر امسال تصادف دو دستگاه خودروی سمند و پراید در محور قائمیه به دشت‌ارژن در پل راهدارخانه رخ داد که به مرگ سه نفر و مصدومیت دو نفر منجر شد.