نسخه Pdf

رونالدو گل زد؟ نزد؟

رونالدو گل زد؟ نزد؟

پرتغال در دومین دیدار مرحله گروهی خود در جام‌جهانی 2 بر صفر اروگوئه را شکست داد و صعود خود را قطعی کرد. اما جنجال بر سر گل نخست این تیم ادامه دارد. ابتدا به نظر می‌رسید که رونالدو با ضربه سر این گل را به ثمر رسانده اما گل به نام برونو فرناندز ثبت شد. رونالدو همچنان اصرار دارد که او زننده گل بوده است. اما فیفا معتقد است سر رونالدو تماسی با توپ نداشته است. آخرین خبر حاکی از آن است که فدراسیون فوتبال پرتغال قصد دارد با مستنداتی ثابت کنند زننده گل رونالدو بوده تا شانس او برای آقای گلی این جام بیشتر شود.

جیمی جامپ اساسی نقره داغ شد
در دیدار تیم‌های ملی فوتبال پرتغال و اروگوئه در گروه H دور گروهی جام‌جهانی اتفاق عجیبی افتاد و آن هم حضور یک جیمی جامپ در میدان مسابقه بود. این تماشاگر ابتدای مسابقه وارد زمین شد و دقایقی از مسابقه را مختل کرد. اکنون شبکه «الکاس» خبر داده که این جیمی جامپ به 6 ماه زندان محکوم خواهد شد ضمن این‌که جریمه‌ای 60 هزار دلاری در انتظار اوست. همچنین تا پایان عمر حق حضور در هیچ یک از جام‌های جهانی را نخواهد داشت.

VAR به کمک فغانی آمد 
یکی از شاخصه‌های اصلی علیرضا فغانی در مسابقات رسمی فیفا این بود که کمترین اشتباه از او سر می‌زد و به ندرت اتفاق می‌افتاد از کمک داور ویدئویی کمک بگیرد. در چند قضاوت او در جام‌جهانی روسیه و در اولین قضاوتش در این جام در بازی برزیل و صربستان، باز هم این مساله به چشم آمد. تا قبل از دقیقه 93 بازی دوشنبه شب میان پرتغال و اروگوئه هم همه چیز داشت خوب پیش می‌رفت. برونو فرناندز که ستاره پرتغالی‌ها در آن بازی بود به سمت دروازه اروگوئه حمله کرد و مقابل چشمان فغانی، توپ به دست مدافع اروگوئه خورد اما پنالتی اعلام نشد. در حالی که بازیکنان پرتغال اعتراض شدیدی به این مساله داشتند، فغانی مجاب شد برای چک کردن این صحنه سراغ تلویزیون کنار زمین برود. با بازبینی صحنه، پنالتی به نفع پرتغالی‌ها اعلام شد تا پیروزی و صعود آنها قطعی شود.  
ضمیمه تپش