نسخه Pdf

پیام‌رسان‌های ایرانی چقدر کاربر دارند؟

پیام‌رسان‌های ایرانی چقدر کاربر دارند؟

نماینده پیام‌رسان ایتا به نوشته سیتنا در آخرین گزارش خود درباره تعداد کاربران این پیام رسان گفت: پس از گذشت پنج سال از عرضه ایتا، براساس آمار کافه بازار، بیش از 13میلیون نصب و بیش از 26میلیون ثبت‌نام داشته‌ایم و در همین جهت 15میلیون کاربر فعال در ایتا حضور دارند که از این تعداد 9میلیون کاربر روزانه داریم.

وی ادامه داد: روزانه به اندازه یک استادیوم آزادی، کاربر جدید به ایتا اضافه می‌شود. نماینده روبیکا هم با اشاره به این که روزانه به اندازه دو ورزشگاه آزادی به ما کاربر روزانه اضافه می‌شود، مجموع کاربران روبیکا در سال‌های اخیر را برابر با کل جمعیت کشور اعلام کرد.
نماینده سروش پلاس هم با اشاره به امکانات این پیام رسان برای کسب و کارها گفت: امکانات قابل ارائه به کسب وکارهای اینترنتی شامل ایجاد کانال با شناسه (ID) مشابه سایر شبکه‌های اجتماعی، تبلیغ در ویترین اصلی سروش پلاس با تخفیف ویژه، تبلیغ به‌صورت ارسال پیام به کاربران با تخفیف ویژه، با انتقال محتوا از تلگرام به سروش پلاس، ثبت کانال در دسته بندی ویترین، ثبت کانال در صفحه ویژه کسب و کار، پرداخت درون کانالی با کارمزد صفر درصد، قرارگیری محتوای کانال در پست چین و برگزاری کمپین‌های حمایت از کسب و کارهاست.