فصل‌دوم «آقای‌قاضی» نوروز۱۴۰۲ می‌آید

فصل‌دوم «آقای‌قاضی» نوروز۱۴۰۲ می‌آید

سجاد مهرگان، کارگردان «آقای قاضی» از آماده‌سازی فصل دوم این مجموعه برای نوروز۱۴۰۲ خبر داد.

وی عنوان کرد: آقای قاضی اثری است که به عنوان یکی از سریال‌های پرمخاطب تلویزیون، پخشش حدود دوماه پیش به پایان رسید و الان درگیر ساخت سری دوم هستیم که به عنوان یکی از سریال‌های عیدانه تلویزیون قرار است پخش شود.
مهرگان درباره تغییر تهیه‌کننده گفت: احمد شفیعی، تهیه‌کننده اول اثر بود که زحمات بسیاری کشید و محمد تنکابنی، تهیه‌کننده جدید اثر است.
این کارگردان اضافه کرد: ما در سری اول درگیری زیادی با مسائل بودجه‌ای داشتیم. این سریال طبق آمار صداوسیما حدود ۲۰میلیون مخاطب داشت. این در حالی است که بودجه‌اش یک هشتم بودجه سریال‌های مرسوم است و بازیگر شناخته شده‌ای نداشت. با این حال آقای قاضی به خاطر قصه‌گویی توانست مخاطب زیادی را جلب کند و امیدواریم در سری جدید بتوانیم مخاطب بیشتری داشته باشیم.
مهرگان تصریح کرد: ما در سری دوم سعی می‌کنیم نقاط ضعف را برطرف کنیم. در سری اول، گاهی درام قوی داشتیم و الان روی تعلیق‌های داستانی بیشتر سرمایه گذاری می‌کنیم. در سری اول، مشکل اعتماد از سوی قوه‌قضایی داشتیم و خیلی به ما اعتماد نمی‌شد و خیلی از پرونده‌ها حقوقی شد که درام خیلی سنگینی ندارند، ولی مردم از همین هم استقبال خوبی داشتند. وی اضافه کرد: پرونده‌ها در سری دوم احتمالا بیشتر کیفری‌تر خواهد بود. گره‌ها و تعلیق‌ها بیشتر می‌شود، کاراکترهای ثابت بیشتر خواهد بود و فکر می‌کنم اگر فرآیندها از لحاظ کیفی جلو برود به سریال باکیفیتی برسیم.
مهرگان در پایان خبر داد: در حال حاضر پیش تولید انجام می‌شود. اسفند تولید را شروع می‌کنیم که بتوانیم ۱۰قسمت برای نوروز و ماه رمضان برسانیم.