از دستکش ننه‌عصمت تا برگزیدگان غیرسینمایی

از دستکش ننه‌عصمت تا برگزیدگان غیرسینمایی

سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار با وجود این‌که در عنوان، عبارت فیلم را یدک می‌کشد که نشان از خاستگاه و ماهیت سینمایی آن دارد اما از ظرفیت‌های فراوان شاخه‌های دیگر هنری هم غافل نیست و در همه دوره‌ها توجهی جدی به آنها داشته است.

این رویکرد به‌ویژه در این دوره اخیر هم دنبال شد و در مراسمی با حضور اساتید برتر حوزه گرافیک، تصویرسازی و کارتون و همچنین شعر و موسیقی از هنرمندان فعال در فتنه اخیر در قالب‌ هنرهای تجسمی، موسیقی و شعر تقدیر به‌عمل‌آورد. 
برخی از برگزیدگان این مراسم از این قرار است: لوح افتخار بخش موسیقی: «آرمان عزیز»(مرکز آفرینش‌های هنری بسیج استان قم)، فانوس بخش موسیقی: مجتبی ا...‌وردی، لوح افتخار بخش شعر: «هیاهو»(سیدمحمدجواد شرافت)، فانوس بخش شعر: مهدی جهاندار، فانوس بخش کارتون: «برلین»(پیمان علیشاهی)، فانوس بخش پوستر: «شریک‌خون»(امین تقی‌زاده)، فانوس بخش تصویرسازی: «دختر ایران»(مهناز صابرپور).
   
برنده‌های دستکش ننه‌عصمت
آنهایی که در این سال‌ها جشنواره مردمی فیلم عمار را دنبال می‌کنند، حتما با فاطمه صغری‌فلکیان، مشهور به ننه‌عصمت و جایزه ویژه‌اش در این رویداد آشنایی دارند. امسال و در این بخش جنبی جشنواره هم جایزه دستکش ننه عصمت به هنرمند انقلابی سیدمحمدجواد طاهری رسید. اهدای این جایزه با دعوت از خانواده شهید محمدحسین حدادیان و با حضور سهیل اسعد، هادی آرزم و علی‌محمد مؤدب برگزار شد.