5 انتصاب سردار رادان در فراجا

5 انتصاب سردار رادان در فراجا

فرمانده کل انتظامی، ۲۱ روز پس از انتصابش، تغییرات در سطح فرمانده‌هان و معاونان فراجا را آغاز کرد. سردار احمدرضا رادان در احکام جداگانه‌ای، روسای سازمان اطلاعات فراجا، پلیس امنیت اقتصادی، معاون فرهنگی و اجتماعی و فرمانده انتظامی تهران بزرگ را منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار جام‌جم، سرتیپ پاسدار غلامرضا رضائیان که پیش از این رئیس‌پلیس امنیت اقتصادی بود، با حکم سردار رادان به‌عنوان رئیس سازمان اطلاعات فراجا منصوب شد.
 سرتیپ پاسدار حسین رحیمی، که سال 1396 از سیستان و بلوچستان به تهران آمده و  رئیس‌پلیس پایتخت شده بود پس از پنج سال ساختمان فرماندهی ستاد تهران بزرگ را ترک کرده و جایگزین سردار رضائیان در پلیس امنیت اقتصادی می‌شود. 
سردار عباسعلی محمدیان از فرماندهان اهل اصفهان فراجا نیز با حکم سردار رادان به‌عنوان رئیس‌پلیس تهران بزرگ منصوب شد. او سابقه رئیس‌پلیسی آگاهی تهران و فرمانده انتظامی البرز را در سوابق خود دارد‌. هنوز جانشین او در استان البرز مشخص نشده است. 
سرتیپ دوم پاسدار محمدسعید منتظرالمهدی هم با حکم فرمانده کل انتظامی کشور جایگزین سردار مهدی حاجیان شده و به‌عنوان معاون فرهنگی و اجتماعی جدید فراجا فعالیت خود را آغاز کرد. وی قبل از این نیز دو دوره در این مسئولیت بوده و کارنامه موفق و قابل‌قبولی داشته است. این انتصاب حکایت از رویکرد اجتماعی پلیس و ایجاد گفتمان و ارتباط پلیس با مردم و جلب سرمایه‌های اجتماعی است. منتظرالمهدی، ارتباط خوبی نیز با سینماگران دارد.
سرتیپ دوم مهدی حاجیان هم که پیش از معاون فرهنگی و اجتماعی و سخنگوی فراجا بود با حکم رادان از این به بعد به‌عنوان مشاور فرمانده‌کل انتظامی کشور فعالیت خواهد داشت.