استخدام در ایرباس

میز خبر

استخدام در ایرباس

ایرباس از تلاش برای استخدام بیش از ۱۳هزار نفر در سراسر جهان در سال ۲۰۲۳ برای حمایت از افزایش هواپیماهای تجاری و مقابله با چالش‌های دفاعی، فضایی و بالگردها خبر داد. به گفته این شرکت، حدود ۷۰۰۰ موقعیت شغلی جدید در سراسر شرکت ایجاد می‌شود و استخدام‌های جدید از نقشه راه کربن‌زدایی ایرباس حمایت کرده و آینده هوانوردی را آماده می‌کنند.

قرارداد گازی میان ایتالیا و لیبی
شرکت انرژی ایتالیایی اِنی و شرکت ملی نفت لیبی (NOC) با وجود آشفتگی سیاسی و ناامنی در این کشور شمال آفریقا، قرارداد تولید گاز به ارزش هشت‌میلیارد دلار را با هدف تقویت عرضه انرژی به اروپا امضا کردند. این قرارداد در جریان سفر جورجیا ملونی، نخست‌وزیر ایتالیا به طرابلس، امضا شد و هدف آن افزایش تولید گاز برای بازار داخلی لیبی و همچنین صادرات از طریق توسعه دو میدان گازی فراساحلی است.

افزایش قیمت خودروی دست‌دوم
انجمن صنعت خودروی آلمان هشدار داده‌است اگر اقدامی برای رفع کمبود نیمه‌رساناها انجام نشود، تولید خودرو در جهان تا سال 2026 با افت 20 درصدی مواجه خواهدشد. کاهش تولید خودرو در بازار اروپا فروش خودروهای دست‌دوم در این بازار را افزایش داده و باعث گرانی ۷۰ درصدی این خودروها شده‌است.

آمار
طبق اعلام مرکز مدیریت امداد و هماهنگی عملیات رخدادهای رایانه‌ای بیشترین تعداد ویروس‌ها در هر روز بین ساعت ۸ تا ۹ صبح فرستاده می‌شوند.