نسخه Pdf

هم گریه کن، هم بخند

هم گریه کن، هم بخند

داستان کمیک ایلیا درباره پسری به نام امیرعلی است که مادرش به بیماری سخت و صعب‌العلاج مبتلاست و امیرعلی باید داروهای مادرش را پیدا کند. امیرعلی در این راه به یک ابرقهرمان به نام ایلیا تبدیل شده و اتفاقات جذابی برایش می‌افتد. او با دشمنان زیادی می‌جنگد و هربار با اتفاقات مهمی روبه‌رو می‌شود.

کمیک یا داستان مصور به نوعی از کتاب گفته می‌شود که در آن همراه متن، عکس هم استفاده شده و روی عکس‌ها دیالوگ‌های شخصیت‌ها نوشته شده است. شما عکس‌های این نوع از کتاب را از راست به چپ می‌خوانید. دقت داشته باشید اگر عکسی را جا انداختید، لازم نیست از دو عکس قبل‌تر بخوانید، همان صفحه را بخوانید کفایت می‌کند. کتاب‌های کمیک، صفحات کمی دارند اما به خاطر تعداد زیاد عکس‌ها شما با یک داستان طولانی و مهیج طرف هستید. آیا می‌دانستید مرد عنکبوتی، هالک، ددپول، بتمن و... همه برای دنیای کمیک هستند؟ کتاب مجموعه داستان‌های مصور دنباله‌دار ایلیا از 12کتاب تشکیل شده که روی هم می‌شود 9جلد کتاب. شخصیت‌های داستان بسیار دلنشین هستند و انسان می‌خواهد برای مرگ یک شخصیت گریه کند و زمان شادی یک شخصیت شاد شود.
شخصیت‌های بد داستان یک جورهایی، هم از لحاظ سن و هم از لحاظ قدرت و قد، دو برابر ایلیا هستند، ولی به خاطر قدرت خدادادی ایلیا، آنها شکست می‌خورند.
در این مجموعه کتاب، در صفحه دوم، توضیحی کوتاه درباره آنچه قبلا مطرح شده، آورده شده است تا مخاطب کاملا در جریان موضوع قرار بگیرد. نویسنده ایلیا، امین توکلی است و نشر ابراهیم آن را منتشر کرده است که با این کتاب کمیک، کارنامه درخشانی دارد. 
تا یادم نرفته این را هم بگویم که این کتاب مجهز به قابلیت واقعیت افزوده است. شما با استفاده از نرم‌افزار کمیکا و اسکن صفحه اول با این نرم‌افزار، می‌توانید فیلم کتاب را تماشا کنید(البته استفاده از این قابلیت، به آنهایی پیشنهاد می‌شود که برای بار دوم حال خواندن کتاب را ندارند!)

ارمیا مرادیان - 10 ساله