سفر قریب‌الوقوع رافائل گروسی به ایران

سفر قریب‌الوقوع رافائل گروسی به ایران

بهروز کمالوندی، سخنگو و معاون امور بین‌الملل، حقوقی و مجلس سازمان انرژی اتمی ایران از سفر قریب‌الوقوع رافائل گروسی به ایران خبر داد و گفت: در روزهای گذشته گفت‌وگوهای سازنده و امیدوارکننده‌ای با هیات آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ریاست ماسیمو آپارو، معاون پادمانی آژانس داشتیم و بر همین اساس مهندس اسلامی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران به‌طور رسمی از آقای رافائل گروسی،‌ مدیرکل آژانس دعوت کرد تا به ایران سفر کند.

 وی تصریح کرد: این سفر در روزهای آینده انجام خواهد شد و اطلاعات تکمیلی این برنامه به‌زودی در اختیار رسانه‌ها قرار می‌گیرد.  سخنگو و معاون امور بین‌الملل، حقوقی و مجلس سازمان انرژی اتمی ایران خاطرنشان کرد: امید است این سفر، زمینه‌ساز همکاری‌های بیشتر و افق روشن‌تر میان ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی باشد. 
کمالوندی همچنین افزود: هیات آژانس انرژی اتمی از محصول نهایی اندازه‌گیری کردند و تایید شد ایران در چارچوبی که اعلام کرده کار خود را انجام می‌دهد. به گزارش جام‌جم، حسین امیرعبداللهیان نیز سوم اسفند ماه گفته بود امیدواریم آقای رافائل گروسی، مدیرکل آژانس با نگاه فنی و به دور از هیجانات سیاسی نسبت به حل و فصل این موضوع با همکارانم در سازمان انرژی اتمی به جمع‌بندی و توافق برسد.