سرقت ناکام 30النگو با اسلحه

کوتاه‌از‌حوادث

سرقت ناکام 30النگو با اسلحه

سارق مسلح طلافروشی‌، فقط چند متر توانست با طلاهای سرقتی فرار کند که با کمک اهالی دستگیر شد‌.

به گزارش خبرنگار جام‌جم‌، سارق چندی قبل با ورود به یک طلافروشی در محله نظام‌آباد‌، با شلیک گلوله مقداری طلا از ویترین سرقت کرد اما موقع سوارشدن به موتورسیکلتش تعادل خود را از دست داد و با داد و فریاد طلافروش، مردم روی سرش ریختند و پس از خلع سلاح، دستگیر و‌ 30 لنگه النگوی زنانه هم از او کشف کردند.
دیروز متهم 37 ساله به نام مهرداد‌ برای ادامه تحقیقات نزد علیرضا بهشتی‌،‌ بازپرس شعبه دوم دادسرای‌ ناحیه 34 تهران منتقل شد و گفت‌: چهارسال قبل ازدواج کردم و یک کودک دو ساله بیمار ‌دارم. سال‌ها باربری کردم اما چند ماه قبل در تصادف کمرم آسیب دید و بیکار شدم.30 میلیون تومان به افراد مختلف بدهکار شدم‌. سه هفته قبل به طور اتفاقی‌ همکار سابقم را دیدم‌، وقتی وضعیتم را فهمید گفت دو بار سرقت مسلحانه کنم‌، مشکلاتم حل می‌شود. او مرا تشویق به سرقت کرد. چند روز پیش او را دوباره دیدم. سلاح کلت و فشنگ‌ها را از او هفت میلیون تومان خریدم.  
وی افزود‌: به محله نظام‌آباد رفتم و به طور اتفاقی مغازه طلافروشی را دیدم و آنجا را زیر نظر گرفتم. شب که خلوت شد‌، واردشدم. به طلافروش گفتم ، بگذار به اندازه نیازم طلا ببرم که خیال کرد شوخی می‌کنم‌. به همین خاطر تیرهوایی شلیک کردم و بعد در سرقت ناکام ماندم. 

قتل بر سر رانندگی با نور بالا
درگیری سرنشینان دو خودرو بر سر رانندگی با چراغ نور بالا، ‌با قتل پایان گرفت.
به گزارش خبرنگار جام‌‌جم، ‌شامگاه پنجم اسفند ‌امسال درگیری میان‌ سرنشینان دو خودروی پراید و پژو در محله شهدای تهران‌ به پلیس 110 گزارش شد‌. همزمان با حضور ماموران در آنجا آنها پی بردند مرد 24 ساله‌ای با ضربه چاقو که به قلبش اصابت کرده‌، ‌فوت کرده است. دوستان وی می‌گفتند با سرنشینان پرایدی درگیر شده و از سوی آنها به قتل رسیده است. در ادامه متهمان‌ در شهر تبریز بازداشت شدند. متهم به قتل به نام فرشید 23 ساله دیروز گفت‌: «آن شب من همراه دوستم و دختر مورد علاقه‌ام‌ برای خرید به بازار رفتیم ‌و موقع بازگشت با سرنشینان پژویی بر سر بد رانندگی کردن‌ و نور بالای چراغ خودروی‌شان  درگیر شدیم. ‌‌دوستم فرهاد‌ با قفل فرمان سراغ آنها رفت و با دو نفرشان درگیر شد. من با چاقو سمت راننده رفتم تا او را بترسانم که چاقو به قلبش خورد و ما فرارکردیم. همان شب فرار کرده و به خانه خاله فرهاد در تبریز رفتیم که پلیس دستگیرمان کرد.»
 با اعتراف وی، دو همدستش نیز گفته‌های او را تایید کردند. 

زن، مظنون قتل شوهرش 
همسر مردی که با شلیک گلوله به قتل رسیده بود، ‌با شکایت خانواده شوهرش دستگیر شد.
به گزارش‌ خبرنگار جام‌جم، ‌روز یکشنبه گزارشی‌ از سوی پلیس یکی از شهرستان‌های‌ غربی کشور‌ در دستور کار ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت که نشان می‌داد مردی با شلیک گلوله‌ به قتل رسیده  و خانواده مقتول از عروس‌شان شکایت دارند. ‌ماموران با دستور محمد‌جواد شفیعی، ‌بازپرس شعبه پنجم دادسرای جنایی تهران به خانه این زن رفتند و او دیروز بازداشت شد‌. متهم‌ برای تحقیقات به دادسرا منتقل شد و گفت‌: ‌هجدهم بهمن امسال وقتی در شهرستان بودیم او از خانه بیرون رفت‌ و بازنگشت. ‌ساعاتی بعد پلیس با ما تماس گرفت و خواست که به کلانتری برویم‌. با خانواده‌اش آنجا رفتیم‌ که فهمیدیم شوهرم را مردی در خیابان با شلیک گلوله به قتل رسانده و فرار کرده است. بعد از پایان مراسم به تهران آمدم که همین باعث شک خانواده مقتول شد و از من شکایت کردند. من اشتباهی بازداشت شدم‌ و قاتل فراری را نمی‌شناسم. با توجه به انکار این زن، ‌پرونده با نبود صلاحیت رسیدگی به محل قتل ارسال شد.