سریال مسمومیت‌ها به مدرسه پسرانه هم رسید

سریال مسمومیت‌ها به مدرسه پسرانه هم رسید

بعد از قم و تکرار مسمومیت‌های دنباله‌دارش در برخی مدارس دخترانه این شهر که با مسمومیت چهار دانش‌آموز دختر دیگر ادامه داشت، حالا لرستان و به‌طور مشخص شهرستان بروجرد، رکورددار مسمومیت دانش‌آموزان شده است.

 تا روز یکشنبه، تنها دختران دانش‌آموز مسموم می‌شدند اما روز دوشنبه، پسران دانش‌آموز مدرسه خیام هم به فهرست مسمومان اضافه شدند. رئیس اورژانس لرستان دیروز از تداوم مسمویت دانش‌آموزان در مدارس بروجرد خبر داد و اظهار کرد: امروز نیز گزارش مسمومیت تعدادی از دانش‌آموزان در مدرسه پسرانه خیام‌داشتیم.
وی که با تسنیم گفت‌وگو می‌کرد درباره تعداد دانش‌آموزان مسموم شده، ا‌فزو‌د: هنوز جمع‌بندی کاملی از تعداد مسمومان نداشته‌ایم و بعد از تشکیل پرونده برای افراد مسموم، تعداد دانش‌آموزان را اعلام خواهیم کرد.
در میان اخبار مسمومیت‌ها، خبری هم از ساری به گوش رسید که مسمومیت‌های سریالی در مدارس شبانه‌روزی در این شهر در حال تکرار شدن است اما فرماندار ساری این خبر را تکذیب ‌کرد و گفت: انتشار گاز مونواکسیدکربن مدرسه شبانه‌روزی در تاریخ 13 آذر به‌دلیل خراب شدن فن شوفاژخانه مدرسه بود که نیروهای هلال‌احمر به مدرسه اعزام شدند. 
به گفته فاطمه مقصودی، نماینده بروجرد در مجلس قرار است تیم ویژه بررسی از وزارت آموزش‌و‌پرورش به بروجرد اعزام شود و همچنین از شخص وزیر خواسته شده تا با سفر به بروجرد موضوع را شخصا پیگیری کند.