کسانی که تسلیم شدند نجات پیدا نکردند

ذره‌بین

کسانی که تسلیم شدند نجات پیدا نکردند

سید‌حسن نصرا...، دبیر‌کل حزب‌ا... لبنان در جشنی که مؤسسه اسلامی‌ آموزش و پرورش به‌مناسبت میلاد امام زمان (عج) برگزار کرده بود با تاکید بر این‌که در بحران سیاسی و معیشتی لبنان نباید ناامید شد، گفت: نتیجه این ناامیدی، تسلیم شدن است و ما باید مراقب باشیم که در این دام نیفتیم.

وی با بیان این‌که نباید کسی از ما انتظار داشته باشد که تسلیم شویم، اظهار کرد: به کسانی هم که ما را به قتل و محاصره تهدید می‌کنند، می‌گوییم که ما با قتل تسلیم نمی‌شویم و اراده ما به‌هیچ‌وجه متزلزل نخواهد شد. معتقدیم که راه‌حل وجود دارد. افراد ترسو نمی‌توانند واقعیت را تغییر دهند، مقاومت ایجاد کنند یا خاک را آزاد کنند. نباید تسلیم شروط بین‌المللی و منطقه‌ای شویم، زیرا کسانی که تسلیم شدند، نجات پیدا نکردند.

7 کشته بر اثر تیراندازی در آلمان
در پی تیراندازی در یک کلیسای متعلق به «شاهدان یهوه» در شهر هامبورگ آلمان، دست‌کم هفت نفر کشته و چند نفر دیگر زخمی شده‌اند.
به گزارش روزنامه بیلد آلمان و به نقل از پلیس این کشور، گمان می‌رود ضارب جزو کشته‌شدگان این حادثه باشد و تحقیقات برای مشخص کردن تعداد ضاربان ادامه دارد. این روزنامه شمار افرادی را که زخمی شده‌اند ۲۵ نفر گزارش کرد.