تتوی آدیداس قاتل را لو داد

تتوی آدیداس قاتل را لو داد

سارق سابقه‌دار شیشه‌ای که دخترخاله‌اش را کشته بود‌، فکر نمی‌کرد آرم برند آدیداس که پشت گردنش‌ تتو کرده بود او را گرفتار قانون کند.

به گزارش خبرنگار جام‌جم‌، ساعت یک بامداد جمعه نوزدهم اسفند امسال پسر جوانی با پلیس110‌ تهران تماس گرفت‌ و از مرگ‌ مادر 38ساله‌اش خبر داد. ماموران کلانتری135 آزادی به خانه‌ای در کوی بیمه رفتند. جسد روی تخت افتاده بود. بالای سر او بسته‌های خالی قرص بود و آثار خراشیدگی روی بینی‌اش قرار داشت و ساعاتی از مرگش می‌گذشت. با تحقیق از پسر 18ساله‌اش‌ معلوم شد او از شوهرش جدا شده و زمانی که فرزندش به خانه بازگشته‌ متوجه مرگ او شده است.‌ این مرگ مشکوک به محمد‌مهدی براعه‌، ‌بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران‌ گزارش شد و او و تیم جنایی پلیس در محل حاضر شدند. تحقیقات نشان می‌داد آن زن براثر خفگی به قتل رسیده‌ است. یکی از زنان همسایه در تحقیقات پلیسی گفت‌: بعد از ظهر پنجشنبه صدای کمک‌خواهی شنیدم که بعدقطع شد‌. درادامه پسری جوان را دیدم که‌ دستپاچه در حال خارج شدن از ساختمان بود و تتوی برند آدیداس‌ بر پشت گردنش داشت. همچنین با تحقیق دوباره از پسر مقتول معلوم شد. پسر خاله مادرش‌ که خلافکار بوده چنین تتویی دارد‌. او به عنوان متهم به قتل تحت تعقیب قرار گرفت تا این‌که وقتی همه راه‌ها را روی خود بسته دید‌، ساعت10صبح شنبه به کلانتری آزادی رفت و تسلیم شد. متهم دیروز در شعبه سوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران‌ بازجویی شد و با اعتراف به قتل گفت‌: معتادم و آن روز با دختر خاله‌ام‌ دعوا کردم و چون شیشه مصرف کرده بودم او را با دستانم خفه‌اش کردم و اموال سرقتی‌ام را در آنجا جاسازی کرده و پیدا نکردم‌. دو گوشی از آنجا سرقت کردم و متواری شدم‌. 

اعتراف به قتل دختر خاله
شهاب 23 ساله‌، کلکسیونی از سوابق دارد‌، ‌گردن و بدنش پر از خالکوبی‌های‌ مختلف است. پشت گردنش آرم‌ برند آدیداس را‌ تتو کرده و مدام زیر لب می‌گوید ای کاش خانه مقتول نمی‌رفتم‌، شیشه نمی‌کشیدم که او بمیرد و قاتل شوم.

سابقه داری؟
چند مرتبه بابت سرقت و زورگیری گوشی به زندان افتادم و یک سال است آزاد شده‌ام.

 معتادی؟
شش سال است گل، شیشه، هروئین و دارو و هر چه که دستم می‌آید مصرف می‌کنم. 

 چه کاره بودی؟
رویه کوبی مبل انجام می‌دهم. ‌بابت اختلاف با خانواده‌ام در ‌کارگاه می‌ماندم یا گاهی خانه دختر خاله‌ام می‌رفتم. حتی برخی شبها با دو دوستم که فراری هستند‌ با چاقو از مردم در خیابان‌، گوشی، پول و طلاهایشان را سرقت ‌می‌کردیم. 50فقره زورگیری کرده و تحت تعقیب بودیم. ‌در یکی از سرقت‌ها 30میلیون تومان اموال سرقت کردم. دختر خاله‌ام بی آنکه بفهمد برخی مواقع اموال دزدی از جمله گوشی و طلا را در خانه‌اش جاسازی می‌کردم و بعد می‌رفتم و بر می‌داشتم.
 
ازدواج کردی؟
در اینستاگرام با دختری دوست شده و می‌خواستم پول جمع کنم برای ازدواج که قاتل شدم‌. او نمی‌داند خلافکارم.
 
از روز قتل بگو.
گوشی‌های سرقتی را در خانه دختر خاله‌ام جاسازی کرده بودم. بعداز ظهر پنجشنبه شیشه مصرف کردم و به خانه‌اش رفتم تا اموال دزدی را بردارم. از سویی دلم برای خانواده‌ام تنگ شده و می‌خواستم او با آنها حرف بزند و ما را آشتی دهد. هر چه در خانه‌اش جست‌و‌جو کردم گوشی‌ها را پیدا نکردم. از او پرس و جو کردم که گفت چنین گوشی‌هایی ندیده است. سرش درد می‌کرد و قرص خورد تا بخوابد‌. از من خواست بروم و یک روز دیگر با خانواده‌ام حرف می‌زند. چون شیشه‌ مصرف کرده بودم عصبانی شدم و می‌خواستم خفه‌اش کنم که فریاد زد‌. او را سمت تخت انداختم فریاد زد و کمک خواست که با دستانم دهانش را گرفتم و گلویش را فشاردادم تا فوت شد. پوکه‌های قرص خالی را بالای سرش گذاشتم تا فکر کنند خودکشی کرده‌. دو گوشی را به گمان این‌که همان سرقتی‌هاست برداشتم و فرارکردم. در خیابان پرسه می‌زدم که به خودم آمدم او را کشته‌ام. بعد با خانواده‌ام حرف زدم و تسلیم پلیس شدم. 
 
چرا آرم آدیداس تتو کردی؟
این برند را دوست داشتم و با پول‌های به دست آمده از راه سرقت و زورگیری پوشاک و کفش این برند را می‌خریدم. چهارسال قبل آن را روی گردنم تتو کردم و فکر نمی‌کردم با همین تتو لو بروم.