13کشته و 182مصدوم  2روز مانده به چهارشنبه‌سوری

13کشته و 182مصدوم 2روز مانده به چهارشنبه‌سوری

دو روز مانده به چهار‌شنبه آخر سال حوادث نگهداری و ساخت موادمحترقه در کشور‌، 13کشته و 182مصدوم برجای گذاشت‌. چهار مصدوم هم با وضعیت وخیم در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

به گزارش خبرنگار جام‌جم، شامگاه 22 دی ماه امسال نخستین حادثه در بوکان رخ داد و در جریان انفجار خانه‌ای در این شهر‌، شش عضو خانواده جان باختند. بر اساس اعلام آتش‌نشانی بوکان، انبار موادمحترقه در این خانه باعث انفجار و تخریب کامل خانه شده بود.
 
پنجم اسفند امسال دومین حادثه مرگبار رخ داد و در جریان آن جوان 21 ساله‌ای در همدان هنگام ساخت موادمحترقه بر اثر انفجار به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد. پسر جوان یک روز بعد بر اثر شدت جراحات جان باخت. 

سومین حادثه ساعت 16 و 40 دقیقه سیزدهم اسفند در خیابان گلستان تهران رخ داد و دو مرد 42 و 45 ساله در این ساختمان درحال کار با مواد محترقه اکلیل سرنج به شدت مصدوم شدند. دو مصدوم سریعا به بیمارستان منتقل شدند اما بر اثر شدت جراحات جان باختند.

​​​​​​​چهارمین حادثه مرگبار در خیابان مازندران تهران رخ داد‌. هفته گذشته با گزارش انفجار در یک ساختمان ویلایی در این خیابان آتش‌نشانان راهی محل شدند و با اطفای حریق‌، شش مجروح را از طبقه همکف خارج کردند. آنها وقتی به طبقه دوم ساختمان رفتند با جسد سوخته چهار مرد رو‌به‌رو شدند. بر اساس اعلام پلیس این خانه به انبار موادمحترقه تبدیل شده بود که انفجار این مواد باعث مرگ چهار مرد و مصدومیت شش زن شد.