بازار بهار رادیو اقتصاد امسال داغ است

بازار بهار رادیو اقتصاد امسال داغ است

در آستانه نوروز و روزهای پایانی سال هستیم. همه در تکاپو هستند تا هرچه‌زودتر کارهای خود را به سرانجام برسانند اما در این میان برنامه‌سازان رادیویی و تلویزیونی در تکاپوی برنامه‌سازی برای ایام نوروز که امسال با ماه مبارک رمضان همزمان شده هستند.

رادیواقتصاد نیز در این میان برنامه‌های متنوعی برای مخاطبان خود دارد. ازجمله ویژه‌برنامه «سال نو پول نو» که برای ساعات تحویل‌سال 1402 تدارک دیده است. این برنامه در نظر دارد شروع سال جدید را با فضایی شاد و مفرح همراه با ارتقای دانش و اطلاعات برای شنوندگان مهیا کند .برنامه سال نو پول نو از آیتم‌های شاد و متنوعی تشکیل شده است و به آیین نوروزی با رویکرد اقتصادی خواهد پرداخت. یکی از آیتم‌های این برنامه «سال نو روز نو» است که به لحظات گذشته عمر می‌پردازد و در آیتم «یادواره» نیز ادای احترام به شهدا به‌خصوص شهدای شاهچراغ خواهد داشت. در این برنامه تمرکز خاصی بر رفتارهای اقتصادی مردم در ایام نوروز و خرید‌های مورد نیاز این آیین داریم.یکی از آیتم‌های جذاب این برنامه شوخی با برخی رفتارهای نادرست در ایام نوروز همچون خرید‌های بی‌مورد و رفتارهای نادرست در ایام دیدوبازدید است که لحظات مفرحی را برای شنوندگان رقم می‌زند. معرفی و گزارش از روند تولید محصولات هفت‌سین و خاستگاه آن از دیگر آیتم‌های این برنامه است که برای اولین بار از رادیواقتصاد مورد بررسی قرار می‌گیرد. دیگر آیتم این برنامه تقدیر از صاحبان مشاغلی است که در ایام عید هم تعطیلی ندارند و در خدمت هموطنان هستند.
عیددیدنی با فعالان اقتصادی و افراد موفق کشور، گزارش از راه‌های کشور، گزارش از وضعیت آب‌وهوا و جاده‌های کشور، گزارش از روند فعالیت‌های گروه‌های جهادی، معرفی مناطق اقتصادی و گردشگری کشور و نیز تفسیر آیات و روایات اقتصادی از دیگر بخش‌های این برنامه خواهد بود . برنامه بهاربازار به تهیه‌کنندگی پویان امینان و حمید‌رضا سلطانی و گویندگی شهلا جمشیدیان، معصومه‌سادات سیدعلوی و علیرضا بختیاری از 29اسفند تا 13فروردین ساعت 10تا12 از آنتن رادیواقتصاد پخش می‌شود.