عیدانه جذاب با  لژیونرها

از توصیه نوروزی تا بهترین عیدی و آرزوی سال جدید

عیدانه جذاب با لژیونرها

باورتان می‌شود؟ یک سال دیگر هم از عمرتان گذشت. سال 1401 دارد نفس‌های آخرش را می‌کشد و سال 1402 برای شروع، لحظه‌شماری می‌کند.

در این روزهای پایانی اسفند و در این شلوغی محض، رگه‌ای از شادی در وجود تک‌تک همه است؛ عید و حس و حالش و روزهایی که قرار است جلو بروند و آینده بهتری را بسازند. فوتبالی‌ها هم همیشه از نوروز حرف می‌زنند.

از بهترین خاطرات‌شان. از عیدی‌هایی که می‌دهند و بهترین عیدی که گرفته‌اند. البته که لژیونرها و بازیکنان ملی‌پوش معمولا عید نداشته‌اند. معمولا در اواخر اسفند یا ابتدای فروردین تیم‌ملی در اردوست و بازیکنان هم به تمرینات فراخوانده می‌شوند. امسال هم دقیقا عیدی در کار نیست. لژیونرها و بازیکنان نامی باید برای فیفادی‌های اول سال، به کمپ تیم‌های ملی بروند اما آنها سفره هفت‌سین خود را خواهند داشت. به بهانه شروع سال جدید سر وقت چند لژیونر می‌رویم با چند سوال نوروزی. 

بهترین عیدی که گرفتی؟!

علیرضا جهانبخش: مربوط به خیلی وقت پیش است. من عاشق فوتبال بودم. عکس‌های فوتبالیست‌ها را جمع می‌کردم. یک کفش پوما کینگ پای بازیکنان دیده بودم. عاشقش بودم. آن وقت‌ها پدرم درآمد چندانی نداشت. نزدیک عید بود. گفتم بهترین کار این است عیدی‌هایم را جمع کنم و آن کتونی را بخرم. همه پول‌ها را جمع کردم باز هم نمی‌توانستم بخرم. یادم هست پدرم گفت چقدر پول لازم داری؟ مابقی را داد و توانستم آن کتونی را بخرم. بهترین کادوی نوروزی من همان بود و همیشه در ذهنم باقی مانده.

بهترین جا؟ بهترین خرید شب عید؟ 

سعید عزت‌اللهی: جواب این دو سوال را خودتان می‌دانید. بهترین جا که بندر زیبای انزلی، شهرم است. هر جای دنیا که بروم دوست دارم نوروز در انزلی پیش خانواده باشم. شهرم و مردمش را دوست دارم. طبیعت شمال خودمان انصافا چیز دیگری است و طبیعت انزلی هم که عالی است. منتهی آرزو بر جوانان عیب نیست. می‌دانید که ما عید نداریم و معمولا در تمرین و بازی باشگاهی یا ملی هستیم. بهترین خرید شب عید هم قدیم‌ها برای من ماهی قرمز بود. بچه بودیم و عشق این چیزها را داشتیم. همین الان هم اگر بگویند دوست داری چه چیزی برای سفره هفت‌سین بخری می‌گویم ماهی. 

بزرگترین آرزو برای سال جدید؟ 

سردار آزمون: همیشه می‌گوییم سلامتی. ان‌شاءا... که سلامتی اولین نعمت همه زندگی‌ ما باشد ولی مسئولان از مشکلات اقتصادی غافل نشوند. مردم ما نباید این طور زندگی کنند. آرزوی فوتبالی من هم برای سال جدید مشخص است. ما زمستان 1402 به جام ملت‌های آسیا می‌رویم. مهمترین تورنمنت  و اتفاق فوتبالی سال. امیدوارم در این مسابقات طوری نتیجه بگیریم که دل مردم ایران شاد شود. 

بهترین خاطره از عید نوروز؟ 

رضا قوچان‌نژاد لژیونر و بازیکن سابق تیم‌ملی فوتبال ایران؛ با این‌که در خارج از ایران زندگی می‌کردیم ولی از بچگی یادم هست همیشه عید نوروز و چهارشنبه سوری را داشتیم. برای من بهترین خاطره عید همین دورهمی با خانواده و عزیزان بود. همیشه گفته‌ام الان هم می‌گویم بودن کنار خانواده نعمت خیلی بزرگی است که بعضی وقت‌ها ما ساده از کنارش می‌گذریم.