قوت گرفتن شایعات بازگشت مسی به بارسا

قوت گرفتن شایعات بازگشت مسی به بارسا

خبری که این روزها طرفداران بارسلونا بیش از هر موضوع دیگری دنبال می‌کنند و به شدت پیگیر آن هستند، بازگشت لیونل مسی بعد از دو سال به نوکمپ است.

در این میان، هر روز شایعات و اخباری جدیدتری در رسانه‌ها مطرح می‌شود. یکی از خبرهایی که طی چند روز گذشته در رسانه‌های اسپانیایی مطرح شد، این بود که مسی همراه خانواده‌اش با 15چمدان به شهر بارسلونا سفر کرده است. در این میان، روزنامه اسپورت چاپ کاتالونیا اعلام کرد که علت سفر مسی و خانواده‌اش در واقع تفریحی بوده و اصلا بحث مذاکره با مدیران بارسا در میان نبوده است. در همین حال، روزنامه دیلی‌میل در گزارشی به این موضوع پرداخت که هزینه بازگرداندن ستاره آرژانتینی برای مدیران بارسلونا چقدر است. دیلی‌میل نوشت که بارسلونا برای انتقال مسی به رقمی حدود 100میلیون دلار نیاز دارد. گفته می‌شود این مبلغ باید از طریق فروش بازیکنان و فعال شدن یک اهرم اقتصادی دیگر به دست آید. پیش از این گفته شده بود بارسلونا تصمیم دارد 5 بازیکن جوان خود را برای بازگشت مسی به حراج بگذارد. 
فران تورس، فرانک کسیه، اریک گارسیا، رافینیا و آنسو فاتی بازیکنانی هستند که برای بازگشت فوق‌ستاره آرژانتینی شاید در لیست فروش قرار گیرند.