با «ماه عسل» مقایسه نکنید

با «ماه عسل» مقایسه نکنید

مجری و تهیه‌کننده ویژه‌برنامه «مردم دوست‌داشتنی» از ویژگی‌های این برنامه که همزمان با افطارهای ماه رمضان روی آنتن شبکه یک می‌رفت سخن گفت و تاکید کرد که نباید این برنامه را با ماه عسل مقایسه کرد.

برنامه تلویزیونی مردم دوست‌داشتنی در ماه مبارک رمضان به عنوان ویژه‌برنامه افطار شبکه یک سیما به صورت زنده هر روز ساعت ۱۷ و 45 دقیقه با اجرای محمدجعفر خسروی روی آنتن رفت. 
امیر بشیری، تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی مردم دوست‌داشتنی  گفت: محور اصلی این برنامه تمرکز بر حوزه پیشرفت، توسعه و فناوری‌های نوینی است که در سال‌های گذشته توسط نخبگان این مرز و بوم صورت گرفته بود، تلاش ما طی تولید این برنامه ایجاد انگیزه و امید به حرکت اقشار مختلف جامعه در راستای پیشرفت کشور بود. همزمانی عید نوروز و ماه مبارک رمضان در فصل زیبای بهار هم اتمسفری امیدبخش را برای‌مان ایجاد کرد. وی تصریح کرد: همواره در قاب رسانه‌ملی به موضوعات مختلف از جمله موضوعاتی که ما در مردم دوست‌داشتنی به آن پرداخته‌ایم، توجه شده است اما بدون شک یکی از ویژگی‌های اصلی این برنامه زمان پخش آن بود. اغلب مخاطبان شاید انتظار داشتند پیش از افطار با برنامه‌هایی که تمی غم‌انگیز دارند یا کاملا معارفی هستند روبه‌رو باشند اما امسال با برنامه‌ای روبه‌رو بودند که تمی امیدآفرین داشت.