بدون تیتر

بدون تیتر

 علی‌حسین رعیتی، معاون وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی امنیت شغلی را دغدغه جدی کارگران دانست و گفت: در حوزه امنیت شغلی پیشنهاد اصلاح مواردی از قانون کار را مطرح کردیم و امیدوارم با تصویب آن در دولت، یکی از دغدغه‌های کار شایسته را از پیش روی جامعه کارگری برداریم.

 مصطفی رجبی مشهدی، سخنگوی صنعت برق گفت: صنایع بابت تأمین برق نگرانی نداشته‌باشند؛ چرا که به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شده تا در مجموع انرژی بیشتری به صنایع تحویل داده شود.

 سال گذشته بیش از ۸۰۰ میلیون دلار انواع کالاهای مختلف از عمان به ایران وارد شده‌است که افزایش ۲۹ درصدی را نسبت به سال ۱۴۰۰ تجربه کرده‌است. مجموع مبادلات دو کشور نیز با صادرات بیش از یک میلیارد دلاری ایران به یک میلیارد و ۸۸۷ میلیون دلار رسیده‌است.

 محمود کریمی، عضو هیأت مدیره انجمن سازندگان و تامین‌کنندگان کالا و خدمات انرژی‌های تجدیدپذیر گفت: موانعی زیادی بر سر راه فعالان انرژی‌های تجدیدپذیر وجود داشت که برطرف شده یا در حال برطرف شدن است؛ بنابراین سرمایه‌گذاران می‌توانند به راحتی در این بخش فعالیت کنند.

 حمید نیکدل، رئیس اتحادیه کاغذ و مقوای تهران از کاهش قیمت ۲۰۰هزار تومانی کاغذ خبر داد و گفت که در حال حاضر قیمت هر بند از این محصول به یک میلیون و ۴۰۰هزار تومان رسیده‌است.

 عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: سرقت کابل‌های مخابراتی در برخی روستاها بالای ۱۵ بار رخ داده و در واقع این موضوع تبدیل به یک رویه شده است.

 محمدجواد نظرزاده، مدیرکل دفتر خدمات آماد و توزیع وزارت صمت با بیان این‌که کمبودی در عرضه روغن موتور نداریم، گفت: عرضه در برخی فروشگاه‌ها نسبت به قیمت مصوب بالاتر است و ما به دنبال ساماندهی این بخش هستیم.

 محسن علیزاده، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس و عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس گفت: الزام به تجدید ارزیابی شرکت‌ها از محل دارایی‌ها می‌تواند کمک بزرگی در جهت رشد بازار سرمایه، جلوگیری از نوسان‌های ناگهانی و حفظ حقوق سهامداران باشد.