تقسیم سود ۸۹٠٠ ریالی به ازای هر سهم

مجامع عمومی عادی سالیانه و عمومی فوق‌العاده لطیف برگزار شد

تقسیم سود ۸۹٠٠ ریالی به ازای هر سهم

مجمع عمومی عادی سالیانه سال مالی منتهی به ۲۹اسفند۱۴۰۱ و مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت محصولات کاغذی لطیف در محل مرکز همایش‌های این شرکت، واقع در شهر صنعتی هشتگرد برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت محصولات کاغذی لطیف، مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت در سال مالی منتهی به ۲۹اسفند ۱۴۰۱، با حضور 8.79درصد از سهامداران حقیقی، نمایندگان سهامداران حقوقی، حسابرس مستقل و بازرس قانونی و نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار، روز دوشنبه ۸ خرداد سال۱۴٠۲، برگزار شد. در مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت  محصولات کاغذی لطیف، ضمن تصویب صورت‌های مالی، تقسیم سود ۸۹٠٠ ریالی به ازای هر سهم به تصویب رسید.همچنین در مجمع عمومی فوق‌العاده,  مفاد اساسنامه شرکت به منظور تطبیق با ابلاغیه سازمان بورس اصلاح و مورد تصویب قرار گرفت.  در ابتدای جلسه، سیدعلی اکبر هاشمی مدیرعامل و نایب رئیس هیئت‌مدیره شرکت ضمن خیرمقدم، از هیات رئیسه دعوت کرد تا در جایگاه حاضر شوند، پس از آن هیات رئیسه مجمع به ریاست قاسم عابدزاده شوکی نماینده شرکت سرمایه‌گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تأمین تشکیل و جلسه رسمیت یافت. 
در ادامه مدیرعامل شرکت، گزارش فعالیت هیات مدیره و خلاصه‌ای از عملکرد شرکت در سال۱۴۰۱ را ارائه و از درآمد بیش از 451.894.6میلیون ریالی شرکت در سال۱۴۰۱ و رشد ۴۲درصدی، نسبت به سال۱۴۰۰ خبر داد.  هاشمی در ادامه با اعلام رکورد ۲۰۲۲ تنی تولید در سال۱۴۰۱ و سود عملیاتی شرکت به رقم 783.816.1 میلیون ریالی و همچنین سود خالص شرکت به مبلغ 476.776.1 میلیون ریالی اشاره و این میزان درآمد را با توجه به موانع پیدا و پنهان تولید بسیار ارزنده توصیف کرد. این جلسه پس از تعیین حسابرس مستقل و بازرس قانونی و اعضای هیات مدیره حقوقی به کار خود پایان داد.