دو قهرمانی دیگر برای پرسپولیس

قهرمان لیگ برتر، قهرمان جام حذفی، قهرمان سوپرجام

دو قهرمانی دیگر برای پرسپولیس

فصل برای پرسپولیسی‌ها با پیروزی در وقت‌های اضافی شهرآورد ۱۰۱، به رویایی‌ترین شکل ممکن تمام شد. قرمزها که ۲۸اردیبهشت ماه قهرمان لیگ برتر شده بودند به فاصله ۱۳روز این بار با پیروزی در فینال جام‌حذفی، دو جام دیگر را هم به کلکسیون افتخارات باشگاه پرسپولیس اضافه کردند تا هواداران خوشحال این تیم، روی ابرها راه بروند.

دربی جذاب جام‌حذفی با شوت سرکش مهدی ترابی در دقیقه ۳۰ داغ شد و با گل دقیقه ۱۰۱ محمدحسین مرادمند به اوج هیجان رسید اما شادی نهایی وقتی  نصیب پرسپولیسی‌ها شد که  ضربه ایستگاهی کاپیتان امید عالیشاه مستقیما وارد دروازه سیدحسین حسینی شد. 
تیم یحیی گل‌محمدی با این برد شیرین با یک تیر دو نشان زد و علاوه بر قهرمانی در جام‌حذفی، عنوان قهرمان به سوپرجام فوتبال ایران را هم به دست آورد. این سومین دوگانه تاریخ پرسپولیس و البته دومین سه گانه تاریخ این باشگاه در فوتبال ایران بود تا قرمزها همه رکوردها را در سیطره خود نگه دارند.  پیروزی در فینال جام حذفی که دومین برد متوالی پرسپولیس مقابل استقلال در ۴۰ روز گذشته بود، باعث شد برای نخستین بار در تاریخچه ۵۵ ساله تقابل‌های دو تیم در تعداد برد از استقلال پیشی بگیرد. حالا پرسپولیس ۲۷ برد در دربی‌ها دارد و استقلال ۲۶. این آمار فوق‌العاده نتیجه ۱۴ بازی بدون باخت پرسپولیس مقابل استقلال از سال ۱۳۹۷ تا امروز است؛ آماری بی‌سابقه که در تاریخچه شهرآوردهای پایتخت هرگز تکرار نشده است.