گلایه‌هایی برای شنیدن و رفع شدن

گلایه‌هایی برای شنیدن و رفع شدن

در ستون شهروند خبرنگار امروز تعدادی از خوانندگان مشکلات و گرفتاری‌های درگیر با آن را مطرح کرده‌اند. با پیگیری خبرنگار جام‌جم، حالا نوبت مسئولان است که پاسخگوی اتفاقات و شرایط موجود باشند.

نبود بیمارستان در شهرستان اندیکا
اغلب مردم شهرستان اندیکا، عشایری و روستا نشین هستند و نداشتن بیمارستان باعث شده از خدمات درمانی محروم باشند.این  معضل زمانی خود را به‌عنوان مشکل نشان می‌دهد که مادری برای به دنیا آوردن فرزند خود باید مسیر طولانی و پرخطری را طی کند که در این شرایط، جان مادر و فرزند به خطر می‌افتد.یکی از شهروندان پیامی داده که در آن آمده است: «شهرستان اندیکا بیمارستان ندارد و فقط یک درمانگاه محلی دارد. متأسفانه بسیاری از بیماران به دلیل نبود پزشک متخصص و بیمارستان، هر روز به شهرستان مسجد سلیمان که ۶۰کیلومتر با این منطقه فاصله دارد، مراجعه می‌کنند. سال‌هاست که مسئولان وعده ساخت بیمارستان می دهند ولی تاکنون عملی نشده است.» 
     
اتمام تاریخ مصرف کپسول سی‌ان‌جی تاکسی‌های تنکابن 
شهروند خبرنگاران ما از شهرستان تنکابن با ارسال پیامی از اتمام تاریخ مصرف کپسول سی‌ان‌جی تاکسی‌ها خبر داده و خواستار رسیدگی به این موضوع شده‌است.این شهروند به نمایندگی از طرف جمعی از رانندگان شهرستان تنکابن نوشته: «تاریخ مصرف اکثر کپسول‌های سی‌ان‌جی تاکسی‌های شهرستان تنکابن از بهمن۱۴۰۱ به اتمام رسیده‌است. مکاتبات لازم با شهرداری و اداره تاکسیرانی انجام شده، ولی نتیجه‌ای جز یک حرف نداشت: سایت وزارت کشور بسته‌است. خطر انفجار این مخازن جان شهروندان و مسافران را تهدید می‌کند. خواهشمندیم به تقاضای رانندگان تاکسی‌ها رسیدگی کنید.»
     
ورود آقایان به بخش زنان بیمارستان شهید صیاد شیرازی ممنوع
شهروند خبرنگاری از استان گلستان با ارسال پیامی از ورود بیش از حد آقایان به بخش زنان و زایمان بیمارستان شهید صیاد شیرازی گرگان انتقاد کرده‌است.دو سال پیش بود که پویشی توسط یکی از خبرگزاری‌های کشور درباره درخواست ممنوعیت حضور پزشک آقا در اتاق عمل زنان و زایمان تشکیل شد. از آن پس موضوع حضور نیافتن بی دلیل آقایان در بخش‌های زنان و زایمان بار دیگر در رسانه‌ها مطرح شد، اما همچنان در برخی مراکز دولتی شاهد حضور بی‌شمار آقایان در بخش‌های زنان و زایمان هستیم که این موضوع گلایه شهروند خبرنگار ما را در پی داشته‌است.حالا یکی از شهروندان در پیامی نوشته: «ورود بی‌شمار آقایان به بخش زنان و زایمان بیمارستان شهید صیاد شیرازی گرگان، باعث آزار و اذیت بانوان بستری می‌شود. لطفا به این موضوع رسیدگی کنید. اگر قرار است خانم‌ها در شرایط آرام و بدون استرس باشند، باید در بیمارستان‌ها بیش از هر جای دیگر به این موضوع توجه شود.»