پروژه موسیقایی «وداع» با ارکستر جدید

پروژه موسیقایی «وداع» با ارکستر جدید

پروژه موسیقایی «وداع» به آهنگسازی و خوانندگی حسام آرین و تهیه‌کنندگی امیرحسین شفیعی، طی روزهای آینده در تهران و چند شهر کشورمان پیش روی مخاطبان قرار خواهد گرفت.

حسام آرین، آهنگساز و خواننده ۲۵ ساله پروژه موسیقایی «وداع» درباره جزئیات برگزاری این پروژه موسیقایی در تهران و شهرهای مختلف کشور گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته، کنسرت وداع با استفاده از آثار شاعران کلاسیک ادبیات کشورمان از جمله حافظ و همچنین شاعران معاصر مانند قاسم صرافان طی روزهای آینده با روایت جناب احمد صمصامی و تهیه‌کنندگی امیرحسین شفیعی در قالب یک پروژه موسیقایی ویژه محرم پیش روی مخاطبان قرار می‌گیرد.
وی افزود: این پروژه موسیقایی در قالب یک کنسرت روایی به صحنه می‌رود که قالب محتوایی آن متمرکز بر واقعه عاشورا و وداع با پنج شخصیت بزرگ و ارجمند این واقعه است که سعی کردیم در دل این اتفاق جانگداز دیدگاه ویژه‌ای را پیش روی مخاطبان قرار دهیم.
آرین بیان کرد: آنچه برای این پروژه موسیقایی تعریف شده، اجرای یک کنسرت روایی با حضور یک ارکستر مجلسی مشتمل بر سازهای زهی و ارکسترال است که تلاش شده شکل و شمایل متفاوتی از یک اثر ارکسترال مبتنی‌بر روایت را تقدیم مخاطبان کند.