مضحکه صهیون

مضحکه صهیون

بامداد دیروز جمعه، آخرین روز فروردین ماه، اخباری مبنی بر فعال شدن پدافند‌ هوایی ایران در آسمان اصفهان و هدف‌قرار گرفتن ریزپرنده‌های ناشناس منتشر شد؛ اخباری که حکایت از این داشت که ریزپرنده‌ها توسط «عوامل نفوذی» از «داخل کشور» پرواز داده شده است.

منابع خبری از شنیده شدن صدای سه انفجار در حوالی پایگاه شکاری ارتش در شمال شرق اصفهان خبر دادند. پس از انتشار این اخبار موجی از واکنش‌ها در توییتر شکل گرفت و کاربران با انتشار تصاویری از ریزپرنده اسرائیلی شروع به تمسخر این عملیات صهیونیستی کردند.

مردم خوابند، آنهایی هم که بیدار شدند فهمیدن خبری نیست، به ادامه خواب جمعه برگشتند!
    ‌
از حمله شش روزه 1967 که اسرائیل همه اعراب را شکست داد، رسیدیم به حمله چند تا ریزپرنده در پاسخ حمله موشکی ایران. حقیقتا در برهه فوق‌‌العاده‌ای از تاریخ زندگی می‌کنیم. 
    ‌
طی تماسی که با یکی از دوستانم در اصفهان داشتم، از شدت حمله رژیم صهیونیستی مطمئن شدم، چون هم داشت می‌خندید و هم داشت کله‌پاچه می‌خورد. 
    ‌
هدف اسرائیل فقط خراب کردن خواب روز جمعه ایرانی‌ها بود که خب، در آن هم موفق نبودند. 
    ‌
بعد از حمله اسرائیل به ایران، پنج نفر از خنده کشته شدند و 10 نفر هم از شدت خنده مجروح!
    ‌
اسرائیل میومد لب مرز فحش می‌داد بهتر بود! 
    ‌
ما به همه کشورهای دنیا اطلاع دادیم که می‌خواهیم پاسخ بدیم، بعد در چند سطح عملیات کردیم و موشک‌هامون از دل پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های پدافندی دنیا عبور کرد و به اهداف خورد! بعد شما با چند تا کوادکوپتر و ریزپرنده خواستید به ما جواب بدید؟ این بود قدرت‌تون؟! 
    ‌
تموم شد؟ خیلی تأثیرگذار بود! 
    ‌
حمله به قدری مسخره بود که حتی پمپ‌بنزین‌های اصفهان هم خلوته! 
    ‌
اگر موشک عماد می‌دونست جوابش رو با کوادکوپترهای دو میلیونی که تو اسباب‌بازی‌فروش‌های بین‌راهی هم پیدا میشه، میدن، هیچ وقت شلیک نمی‌شد؛ می‌گفت بی‌محلی بهترین جوابه.