یافتن «زیرخاکی» در آی فیلم 

یافتن «زیرخاکی» در آی فیلم 

با پایان یافتن سریال در حال پخش «شکرانه»، سریال «زیرخاکی» به درخواست مکرر مخاطبان از روز دوشنبه 3 اردیبهشت از شبکه‌ آی فیلم 2 پخش می‌شود. سریال «زیر خاکی1» به کارگردانی ‌جلیل سامان‌ محصول سال 1398 است.

این سریال کمدی- تاریخی روایتگر بلندپروازی‌های مردی جاه‌طلب و بدشانس به نام «فریبرز باغ‌ بیشه» است که می‌خواهد با یافتن گنج، یک شبه، راه صدساله را برود. او که به همراه همسرش «پریچهر» و فرزند خردسالش «کاوه» در یکی از مناطق جنوب شهر تهران زندگی می‌کند، به‌واسطه برادرش که یکی از افسران انقلابی نیروی هوایی است، درگیر ماجراهایی می‌شودکه ... ‌پژمان جمشیدی‌، ‌ژاله صامتی‌، ‌گوهر خیراندیش‌، ‌هادی حجازی‌فر‌، ‌نسرین نصرتی‌، ‌ساناز سعیدی‌، ‌رایان سرلک‌، ‌علیرضا کمالی‌، ‌نادر فلاح‌،اصغر نقی‌زاده‌ وامید روحانی‌ از‌جمله بازیگران فصل اول سریال ‌زیرخاکی‌ هستند.براساس این گزارش، سریال ‌زیر خاکی1‌ ازدوشنبه 3اردیبهشت به جزروزهای چهارشنبه وپنج‌شنبه ساعت19:00به وقت تهران ازشبکه جهانی‌ آی‌فیلم2پخش می‌شود. 

«سر سفره خدا» تجلیل شد
آیین تقدیر از عوامل برنامه تلویزیونی «سر سفره خدا»، ویژه‌برنامه سحرگاهی ماه مبارک رمضان شبکه کودک سیما با حضور مهرداد باقری پبدنی، رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و محمدصادق باطنی، رئیس شبکه کودک و عوامل برنامه در سازمان فرهنگی، هنری شهرداری تهران برگزار شد.در این مراسم محمدصادق باطنی، رئیس شبکه کودک گفت: ساخت هویت نسل جدید، مهم‌ترین مسأله کشور است که باید برای آن تدبیر کرد. نسل جدید با بحران هویت روبه‌روست. در نسل گذشته اگر کسی پاسخی برای سوالات هویتی نداشت، اتفاق خاصی رقم نمی‌خورد، اما امروز اگر به این سوالات پاسخ داده نشود، نوجوان سوالات را خودش از منابع دیگر دریافت می‌کند.مدیر شبکه کودک ورود سر سفره خدا به بخشی از آیین دینداری بچه‌ها و ایجاد انسی را که با این برنامه صورت گرفته، بی‌نظیر دانست و تصریح کرد: از دوستانی که تولید این برنامه را انجام دادند، تشکر می‌کنم. تولید این برنامه کار سختی بود که رقم زده شد؛ پیش‌تولید و تولید کار یک اتفاق پرحجم و اتفاق پرزحمتی بود؛ بنابراین باید از عوامل و تیم آن قدردانی کرد.

رازهای شکارچیان آرامگاه
مجموعه مستند «شکارچیان آرامگاه» پرده ازاسرار آرامگاه کشف شده فراعنه با قدمت2500 سال برمی‌دارد. این مجموعه مستند دوشنبه‌ها ساعت 16 روی آنتن شبکه مستند می‌رود و تکرار آن روز بعد ساعت11است. این مستند ساخته استفان میزهلاس و محصول سال 2021 است.