سردار به لورکوزن رسید!

یک تقابل جذاب در نیمه‌نهایی لیگ اروپا

سردار به لورکوزن رسید!

با حضور یک مربی شکست‌ناپذیر و یک گلادیاتور دوست‌داشتنی، سردار حالا لحظه‌شماری می‌کند تا در جذاب‌ترین بازی انتقامی فصل، با پیراهن رم به مصاف تیم قبلی یا همان تیم اصلی خود لورکوزن برود.

بایرلورکوزن پنج روز بعد از قهرمانی زودهنگامش در بوندس‌لیگا در بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ اروپا در لندن مقابل وستهام در دقیقه 89 از شکست گریخت تا ضمن صعود به نیمه نهایی لیگ اروپا، به رکورد 44 بازی بدون باخت برسد. رم هم در ادامه روزهای خوش خود با دانیله ده‌روسی 2 بر یک از سد میلان گذشت. این دوازدهمین برد ده‌روسی از وقتی است که جانشین ژوزه مورینیو شده و حالا رمی‌ها با او سودای حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان را دارند؛ اتفاقی که می‌تواند با قهرمانی در لیگ اروپا یا کسب سهمیه در سری A ممکن شود.به این ترتیب بایرلورکوزن و رم با صعود به مرحله نیمه نهایی به هم برخورد کردند تا شاهد یک تقابل ویژه و جالب در این مرحله لیگ اروپا باشیم. این قرعه وقتی جالب می‌شود که بدانیم این دو تیم فصل گذشته درست در همین مرحله به‌هم برخورد کرده بودند؛ جایی که رم بازی رفت را با مورینیو یک بر صفر از لورکوزن برد و با تساوی بدون گل در بازی برگشت، راهی دیدار فینال شد. حالا تقابل این فصل دو تیم رم و لورکوزن باز هم در مرحله نیمه‌نهایی می‌تواند یک بازی انتقامی برای تیم ژابی باشد. سردار آزمون که فصل قبل برای بایرلورکوزن بازی می‌کرد حالا به صورت قرضی برای رم توپ می‌زند و حتما تقابل با تیم سابقش برای او کاملا ویژه خواهد بود. سردار که در بازی تیم‌ملی مقابل ترکمنستان مصدوم شد بعد از این‌که چند بازی مهم تیمش را از دست داد به دیدار حساس مقابل میلان رسید اما روی نیمکت نشست و به زمین نرفت اما شاهد صعود تیمش به نیمه‌نهایی بود.
نکته جالب اینجاست که سردار در بازی نیمه نهایی فصل قبل مقابل رم درخشید ویکی ازبهترین‌های تیمش بود و باهمان نمایش درخشان چشم رمی‌ها را گرفت تا فصل بعد از آن به صورت قرضی راهی پایتخت ایتالیا شود.بدون شک جدا از تقابل سردار آزمون با تیم سابق خود در نیمه‌نهایی لیگ اروپا، دوئل ژابی آلونسو و دانیله ده‌روسی درقامت سرمربیان رم و بایرلورکوزن، می‌تواند مصاف دو تیم را تبدیل به جذاب‌ترین مسابقه فصل لیگ اروپا کند. تقابل دو تیم دراین مرحله درروزهای13و20 اردیبهشت برگزار خواهد شد.پای دیگر نیمه‌نهایی نیز دو تیم المپیک مارسی وآتالانتا هستند ودیدار فینال این رقابت‌ها نیز دوم خردادماه در دوبلین برگزار خواهد شد.