مرگ 2 دختر نوجوان در تصادف
درپی واژگونی خودروی پژو پارس در اهواز دو دختر نوجوان فوت شدند.
عارف شرهانی، سخنگوی اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز در این باره به مهر گفت: در اثر واژگونی خودروی پژو پارس شامگاه پنجشنبه در کیانشهر اهواز چهار دختر ۱۴، ۱۵ و ۱۷ساله مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند. این درحالی بود که دو نفرشان به دلیل شدت مصدومیت فوت کردند.




