شکار گاندو چرا بزرگ تر از شکار تریتون است؟

شکار گاندو چرا بزرگ تر از شکار تریتون است؟

این هنر جمهوری اسلامی است که اپوزیسیون سانسور چی و نمک گیر ملکه انگلیس را هم وادار کرده، بنشینند و سریال مستند و جذابی مثل گاندو را تماشا و تبلیغ کنند؛ ولو این که بد و بیراه بگویند.
دم کارگردان و بازیگران سریال گاندو که خیلی گرم. اما ای وا... دارند پاسداران گمنامی که هیبت سرویس جاسوسی سیا را با انهدام شبکه جاسوسی آن فرو ریختند.
 عظمت سرنگون کردن پهپاد پیشرفته تریتون MQ-4C را همه فهمیدند اما بزرگ‌تر و پیچیده‌تر از آن، رصد شبکه پیچیده و گران‌قیمت جاسوسی  آمریکاست و مهم تر از آن، جراحی سخت و دقیق و ظریف این شبکه چسبیده به برخی مدیران و دولتمردان.
 جالب است بدانیم همین آقای بهنود رو تُرُش کرده از ضرب شست اطلاعات سپاه به سازمان سیا، هنگام ضربت ذو الفقار (ضربت موشکی) سپاه پاسداران به مقر داعش در دیر الزور، برای جا ماندن از قافله و همرنگی با مردم، ابراز حمایت و تظاهر به استقبال کرده بود.
حالا ببینید خرج انفجاری و ضریب نفوذ گاندو چقدر بالاست که مستخدم شبکه دولتی انگلیس نتوانسته هضم و همرنگ نمایی کند. باز هم دم پاسداران گمنام اطلاعات سپاه و بازیگران و کارگردان و تهیه کننده مجموعه جذاب و جسورانه گاندو گرم.باید دید گاندوهای جدید چه کسانی هستند و کی و چگونه شکار می شوند؟