بازار تعطیل است

بازار تعطیل است


رئیس انجمن‌های اسلامی بازار در خصوص خسارات وارد شده به بازارهای کشور در سه روز گذشته در پی اغتشاشات مربوط به گران شدن بنزین گفت: هر روز که این اغتشاشات ادامه پیدا کند، ضرر زیادی به بازار وارد می‌شود چون مهم‌ترین مسأله در بازار داشتن امنیت است.
احمد کریمی اصفهانی در گفت‌وگو با جام‌جم افزود: این عوامل سبب می‌شود به طور کلی امنیت کسب‌وکار به هم خورده، چون مراجعات مردم هم بسیار کم می‌شود و لطمه سنگینی به کسبه و اصناف وارد می‌شود.
رئیس انجمن‌های اسلامی بازار تصریح کرد: بازاریانی که مغازه خود را رهن یا اجاره کرده‌اند در حال حاضر بسیار عصبانی هستند چون متحمل زیان زیادی شده‌اند و هر روز تعطیلی هزینه‌های سنگینی برای آنها به همراه
 خواهند داشت.
کریمی اصفهانی در ادامه یادآور شد: به صورت کلی می‌توان گفت کسب‌وکار افراد متزلزل می‌شود، علاوه بر این خسارات ناشی از تخریب و آتش زدن و سرقت مراکز بانکی و بازارها لطمه چندجانبه‌ای به این افراد وارد خواهد کرد لذا دولت و سایر نهادهای مسؤول باید با این افراد آشوبگر و اغتشاشگر که به اموال خصوصی و دولتی ضربه وارد می‌کنند به سخت‌ترین شکل ممکن برخورد کنند تا جلوی اتفاقات این‌چنینی در آینده نزدیک گرفته شود.
وی گفت: اعتراضات سازوکار خود را دارد و با این افراد از هر طبقه‌ای که باشند لازم است برخورد شود چون ضرر زیادی به بازار و گردش مالی بالای آن در سراسر کشور وارد کرده‌اند.