فاصله رونالدو و دایی به 10گل رسید

ستاره پرتغالی : ركوردها برای شكستن هستند

فاصله رونالدو و دایی به 10گل رسید

پرتغال، مدافع عنوان قهرمانی یورو، در ادامه بازی‌های مقدماتی یورو 2020 به دیدار لوكزامبورگ رفت و با دو گل این تیم را شكست داد. برونو فرناندس و كریستیانو رونالدو برای پرتغال گلزنی كردند. رونالدو با این گل شمار گل‌های خود را در تیم ملی كشورش به عدد ۹۹ رساند تا تنها یك گل تا رسیدن به صد گل ملی فاصله داشته باشد.
به گزارش اسپورت، رونالدو بعد از این دیدار گفت: بازی كردن در چنین زمین‌هایی خیلی سخت است. این زمین مثل زمین سیب زمینی بود. چطور می‌شود در این زمین‌ها بازی كرد. برای تیم‌هایی با كیفیت مثل ما خیلی سخت است كه بتوانند در این زمین‌ها بازی كنند. خوشحالم كه توانستیم صعود خودمان را به یورو قطعی كنیم. من به دنبال پنجمین حضورم در جام ملت‌های اروپا هستم.
مهاجم پرتغالی درباره شرایط خود نیز گفت: در چند هفته گذشته مشكلاتی بابت مصدومیت داشتم. البته اینها همه صحبت‌های رسانه‌هاست كه بزرگنمایی می‌كنند من فقط هنوز به مرز ۱۰۰ درصد آمادگی نرسیدم. طبیعی است هیچ بازیكنی دوست ندارد تعویض شود ولی من تصمیم سرمربی را درك می‌كنم چون در شرایط خوبی قرار نداشتم. من خودم را برای تیم فدا كردم. ممكن بود به یورو ۲۰۲۰ صعود نكنیم. خوشبختانه من در دوران فوتبالم زیاد مصدوم نشدم، ولی به هر حال این اتفاق‌ها می‌تواند رخ دهد.
او درباره رسیدن به ركورد صد گل ملی و این كه او دومین نفری خواهد بود كه تعداد گل‌هایش سه رقمی می‌شود، گفت: به زودی صدمین گل ملی خودم را نیز به ثمر خواهم رساند. ركوردها برای شكستن خلق می‌شوند و من آنها را می‌شكنم.
با احتساب گل رونالدو به لوكزامبورگ، تعداد گل‌های ملی این بازیكن به عدد 99 رسید. با این گل رونالدو تنها ده گل دیگر با ركورد ستاره اسبق تیم ملی كشورمان و فوتبال جهان، علی دایی فاصله دارد. به دلیل تعطیلی مسابقات ملی طی چهار ماه آینده، روند گلزنی‌های رونالدو متوقف خواهد شد و حمله وی به ركورد دایی فعلا ادامه نخواهد داشت.