تفاهم‌نامه میان سازمان جنگل‌ها و شبکه دو

تفاهم‌نامه میان سازمان جنگل‌ها و شبکه دو


در سومین نشست ستاد محیط زیست رسانه ملی، تفاهم‌نامه همکاری میان شبکه دو سیما و سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری به امضاء رسید.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ سومین نشست ستاد محیط زیست رسانه ملی با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان سازمان حفاظت محیط زیست، سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری، وزارت آموزش و پرورش، مجمع تشخیص مصلحت نظام، شهرداری تهران، دانشگاه تهران، وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) در کنار نمایندگانی از تمامی شبکه‌های تلویزیونی، رادیویی، خبری و استانی به ریاست محمدرضا جعفری جلوه، مدیر شبکه دو سیما و رئیس ستاد محیط زیست رسانه ملی  در محل شبکه دو سیما برگزار شد.
 در ابتدای جلسه جعفری جلوه یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشته و اظهار کرد: کار ویژه ستاد محیط زیست فرهنگ‌سازی در همه حیطه‌های محیط زیستی است و رسانه ملی برای ایفای نقش مؤثر فرهنگی در این زمینه آمادگی دارد.
در ادامه خسرو شهبازی؛ رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری بیان کرد: سازمان جنگل‌ها، نهضت کاشت 14میلیون نهال را در گام نخست از 14 آذر ماه آغاز کرده که تا
15‌اسفند ادامه خواهد داشت.
در پایان جعفری جلوه با تاکید مجدد بر طرح کاشت 14 میلیون نهال تا 15 اسفند ماه مصادف با روز درختکاری و تأکید بر اهمیت 13 بهمن به عنوان روز جهانی تالاب‌ها، افزود: اقداماتی در این زمینه در دستور کار سازمان صدا و سیما قرار خواهد گرفت.
در پایان این نشست نیز تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری و شبکه دو سیما به امضای طرفین رسید.