دیدار مدیر شبكه جام‌جم با برنامه‌سازان

دیدار مدیر شبكه جام‌جم با برنامه‌سازان


چهارمین نشست صمیمانه مدیر شبكه جهانی جام‌جم با مجریان و برنامه‌‌سازان شبكه جهانی جام‌جم روز چهارشنبه 16 بهمن برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، در این نشست دكتر ملكی ضمن اشاره به شرایط كنونی ایران و منطقه گفت: امروز صحنه نبرد از نظامی به رسانه‌ای و تبلیغاتی تبدیل شده و غرب با تمام امكانات رسانه‌ای خود و با بهره‌گیری از تكنیك‌ها و تاكتیك‌های مختلف تبلیغاتی به دنبال تخریب و ایجاد هراس و نگرانی از نظام جمهوری اسلامی ایران است.
مدیر شبكه جهانی جام‌جم راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی را دو عرصه مهم در قدرت‌نمایی و نمایش وحدت و انسجام ملی دانست و گفت: باید دو یوم‌ا... تشییع پیكر سردار سلیمانی و حمله مقتدرانه به عین‌الاسد را به یوم‌ا... 22 بهمن گره زد و نشان داد كه نظام جمهوری اسلامی ایران در گام دوم انقلاب بسیار پرصلابت‌تر و مقتدرانه‌تر از گذشته گام‌های زیادی به سوی پیشرفت و بالندگی و افزایش اقتدار ملی برخواهد داشت.
دكتر ملكی سه‌كاناله شدن شبكه جهانی جام‌جم را فرصتی برای ارائه خدمات مطلوب‌تر و پرانرژی‌تر به مخاطبان دانست و برضرورت تقویت عناصر هویت ملی، فرهنگی و دینی و به‌ویژه پاسداشت زبان فارسی و نیز امیدبخشی و آرامش‌بخشی به مردم تأكید كرد.
در ادامه تعدادی از مجریان و برنامه‌سازان به طرح نظرات و دغدغه‌های خود پرداختند كه مقرر شد مدیریت شبكه پیگیری كند.
در پایان نشست مدیر شبكه جهانی جام‌جم از آقای حسین رفیعی، فاطمه آل‌عباس، زهرا شوقی و حمیدرضا قدیریان به دلیل توجه به موضوعاتی چون رعایت قواعد زبان فارسی، پرهیز از به‌كار بردن واژگان بیگانه، رعایت سبك ایرانی -اسلامی در اجرا و تعهد بالا نسبت به برنامه و شبكه قدردانی كرد.