امیری: استقلال سخت‌ترین رقیب ما بود

امیری: استقلال سخت‌ترین رقیب ما بود

یكی از ستاره‌های دیدار استقلال و پرسپولیس در هفته نوزدهم لیگ برتر، وحید امیری بود. مهاجم و وینگر سرخپوشان كه بارها از مدافعان مقابل خود عبور كرد تا برای تیمش فرصت گلزنی بسازد. وحید در همه درگیری‌ها هم حضور داشت و جدال او با وریا غفوری در دقایقی از بازی، دیدنی بود.  این بازیكن در مورد دربی با ما صحبت كرد كه می‌خوانید.
شرایط برای پرسپولیس در این بازی چطور پیش رفت؟
 ما در شروع كار بسیار خوب و باانگیزه بودیم و چند موقعیت خوب هم ساختیم. روی یك غافلگیری دروازه‌مان باز شد. بعد از گل فورا به بازی برگشتیم و چند واكنش خوب هم داشتیم كه سه یا چهار دقیقه بعد از گلی كه دریافت كردیم، به گل مساوی رسیدیم.
در نیمه دوم خیلی زود گل خوردید. دلیل این اتفاق چه بود؟
 ما در نیمه دوم هم بازی را تهاجمی آغاز كردیم چون می‌خواستیم خیلی سریع به گل دوم برسیم و برنامه‌های دیگر را اجرا كنیم اما روی یك ضد حمله تیم حریف به گل رسید. پس از این گل كادر فنی تیم ما شروع به انجام تعویض‌هایی كرد كه با توجه به این تعویض‌ها، شیوه بازی ما هم عوض شد و در نهایت به گل مساوی رسیدیم. در واقع بعد از هر گلی كه دریافت كردیم، شجاعت‌مان را نشان دادیم.
استقلال را چطور ارزیابی می‌كنی؟
 همان طور كه در زمین دیدید، استقلال قوی‌ترین حریف پرسپولیس بود و توانست ما را در دقایقی از بازی تحت‌تاثیر قرار بدهد. آنها دو گل زدند و فرصت‌هایی هم ساختند. در طول بازی مقاومت خوبی مقابل حملات پرسپولیس داشتند اما با آنالیزی كه از كادر فنی داشتیم، توانستیم بازی را به تساوی بكشیم و بازنده این دربی نباشیم.
فكر می‌كنی با این روندی كه پرسپولیس در پیش گرفته، بتواند به قهرمانی برسد؟
هدف ما پیروزی در همه بازی‌ها است و فقط برای كسب برد وارد زمین می‌شویم. وقتی چنین تفكری داریم، قطعا شرایط برای ما تغییر می‌كند. امیدوارم بتوانیم با این هدف به قهرمانی فصل برسیم.