مطهری: گلزنی در دربی آرزویم بود

مطهری: گلزنی در دربی آرزویم بود

روزی كه شیخ دیاباته با آسیب‌دیدگی از زمین بیرون رفت، استقلالی‌های زیادی افسوس غیبت این مهاجم در شهرآورد را خوردند و البته پرسپولیسی‌های زیادی هم بودند كه خوشحال شدند از نبود این بازیكن. با این حال فرهاد مجیدی در آستانه دربی گفته بودند جای خالی دیاباته را پر می‌كنیم. در این بین كارشناسان زیادی هم گفتند امیرارسلان مطهری می‌تواند همان گزینه مورد نظر
 باشد.
یكی از همین كارشناسان ادموند اختر، پیشكسوت و مهاجم اسبق آبی‌ها بود. او قبل از شهرآورد 92 در مصاحبه‌اش گفته بود مطهری می‌تواند در دربی به جای دیاباته گل بزند. همین هم شد.
هنوز یك ساعت از دربی نگذشته بود كه مطهری، لقب مرد دو گله میدان را گرفت و با شادی‌های بعد از گلش، دو بار برای هواداران آبی گیتار زد. مطهری بی‌شك، تاثیرگذارترین چهره تقابل روز پنجشنبه پرسپولیس و استقلال بود. او پس از پایان بازی درباره گلزنی در شهرآورد گفت: وقتی می‌خواستم وارد زمین بشوم تمام تمركزم روی این موضوع بود كه بتوانم به تیمم كمك كنم. گلزنی در دربی برای من هم یك آرزوی بزرگ بود و هم یك هدف مهم و حالا خوشحالم كه به هر دوی آنها دست یافتم.
امیرارسلان مطهری در پاسخ به این سؤال كه آیا فكر می‌كرد بتواند در دربی دو بار گلزنی كند، گفت: من به این فكر نمی‌كردم كه چند گل خواهم زد. فقط می‌خواستم به تیمم كمك كنم و اگر هم موقعیت پیش آمد گل بزنم، چون یك مهاجم را با گل می‌شناسند و این هم زحمت تمام بچه‌ها بود.
با وجود دبل مطهری، استقلال برنده از زمین بیرون نیامد و در دقایق پایانی برد را با تساوی عوض كرد. مهاجم 26 ساله آبی‌ها در این باره نیز گفت: طبیعتا ناراحتم از این‌كه برد را از دست دادیم، اما به هر حال فوتبال همین است و چنین اتفاقاتی پیش می‌آید.