نسخه Pdf

هرگز توقف نكنید!!!

هرگز توقف نكنید!!!

سعید شیخ‌زاده / (خاطره‌آفرین صداهای كودكی)


سلام به همه نوجوانان و جوانان ایرانی.
آرزو می‌كنم همیشه فكرهای خوب و آرزوهای بزرگ داشته باشید، برای این‌كه وقتی به خودتان و اتفاقات خوب آینده فكر می‌كنید، می‌توانید آینده روشنی را برای خودتان و خانواده‌تان بسازید و بعد افتخاری باشید برای كشور ایران و ایران مفتخر از خوب بودن شما باشد.
الان زمانی است كه خیلی باید جدی‌تر و دقیق‌تر به آینده‌مان فكر كنیم. این‌كه چه می‌خواهیم بشویم چه كاری را می‌خواهیم انجام دهیم.
من هم وقتی نوجوان بودم، مثل بسیاری از شما خیلی فكر می‌كردم كه باید در آینده، شغلی داشته باشم و كاری كه در آن مفید هستم را انجام دهم و به این نتیجه رسیدم كه در كار هنری می‌توانم موفق باشم و كارهایی انجام دهم كه حداقل شایسته و قابل باشد و مورد پسند مردم قرار بگیرد.
خب، حداقل در بخش دوبله و اجرا و آن موقع كه كودك بودم و نوجوان بودم در بازیگری، تمام تلاشم را كردم كه در این امر پیشرفت كنم و خدا را شكر می‌كنم كه پیشرفتم بد نبود؛ البته كه هنوز جا برای پیشرفت هست و ما باید هرروز به سمت جلو حركت كنیم و هیچ وقت نباید درجابزنیم. یعنی فردایمان هرگز نباید شبیه امروزمان باشد، بلكه باید بهتر باشد.
شما هم می‌توانید هر كاری كه می‌خواهید انجام دهید. فقط كافی است این امر را از صمیم قلب بخواهید و مطمئن باشید كه خیلی راحت به آن می‌رسید. وقتی تصمیم بگیرید و هدف‌تان را مشخص كنید و خودتان را در آینده تصور كنید، مطمئن باشید كه از همین امروز شروع می‌كنید و به سمتش حركت می‌كنید و مطمئنا موفق خواهید شد و شما یكی از افتخارات كشور خواهید شد.
مهم نیست كه حتما كار هنری باشد. شما می‌توانید در زمینه علمی، اقتصادی و حتی در زمینه ورزشی و در هر زمینه‌ای كه فكر می‌كنید می‌توانید موفق باشید. فقط از همین الان به آن فكر كنید و یك آینده قشنگ را برای خودتان بسازید.
ضمیمه قفسه کتاب