حق با شماست

حق با شماست

#تخریب- ساختمان
حیدری از تهران:
برای تخریب یک خانه قدیمی و ساخت جدید در شهر تهران، اصلا ساعات خوبی را برای عملیات‌ آواربرداری انتخاب نمی‌کنند. ساعات میانی روز برای استراحت اهالی و ساکنان آن منطقه است، اما این نوع سر و صداها واقعا آرامش را از مردم می‌گیرد. بهتر است ساعات اوج شلوغی و رفت و آمد مردم برای کارهایی که آلودگی صوتی زیادی دارد،تعیین شود.

#امهال- اقساط
ابراهیم‌زاده از کاشان:
با این که قرار بود در شرایط کرونا که بسیاری از کسب و کارها از رونق افتاده است، بازپرداخت تسهیلات بانک‌ها با در نظر گرفتن وضعیت اقتصادی مردم و شرایط بحرانی این روزها باشد، اما در همان ساعات اولیه از زمان سررسید قسط، مبلغ مشخص‌شده از حساب من کم شده و هیچ امهال و فرصت‌دهی صورت نگرفته است.

#ماسک- آلوده
ساروقی فر از تهران:
ماسک آلوده می‌تواند یکی از اصلی‌ترین راه‌های انتقال ویروس کرونا در جامعه باشد، در حالی که به دفعات می‌بینیم ماسک‌های متعددی در پیاده‌روها، جوی‌های آب و خیابان ها رها شده که واقعا تاسف‌آور است.بهتر است مسؤولان شهرداری سرعت‌عمل خود را برای جمع‌آوری این ماسک‌ها که می‌تواند منشأ گسترش ویروس کرونا باشد، بالا ببرند.

#جاده- خطرناک
فلاح از سرعین:
برخی از قسمت‌های جاده‌ای که از تهران به سمت سرعین می‌رود بسیار خطرناک و حادثه‌ساز است. اتوبوس‌های مسافربری از جاده‌ای باریک عبور می‌کنند که هیچ چراغی ندارد و در اطرافش کوه‌های بزرگی است. در صورتی که یکی از خودروها با کوه برخورد کند، خودروی عقبی هیچ اشرافی بر این اتفاق ندارد و ممکن است یک تصادف زنجیره‌ای و بسیار خطرناک رخ بدهد. بهتر است هرچه زودتر برای  اصلاح این جاده فکری شود.

#زمین‌خواری-لواسان
دهقی از لواسانات:
 چندی قبل یکی از مسوولان محیط زیست تهران گفت بیشترین تصرفات در مناطق حفاظت شده تهران مربوط به بخش لواسانات و محدوده‌ای از شمال شرق استان است که پارک ملی خجیر و سرخه‌حصار را نیز شامل می شود. چرا با وجود علم به این موضوع هیچ نهادی با زمین خواری های آشکار در لواسانات مقابه نمی کند؟