خبر

خبر

تماشای «نگین كویر» همراه با شبكه افق
مجموعه مستند «نگین كویر» با موضوع جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و اجتماعی منطقه شهمیرزاد در استان سمنان، هر روز از شبكه افق پخش می‌شود.
به گزارش جام‌جم، شهمیرزاد شهری در شمال استان سمنان است كه از نظر گردشگری، تاریخی و كشاورزی دارای اهمیت زیادی است.
شهمیرزاد از نظر آب‌وهوایی زمستانی سرد و تابستانی معتدل دارد و از لحاظ پوشش گیاهی بسیار سبز و خرم است.
مجموعه مستند «نگین‌كویر» در سه قسمت و طی هفته جاری ساعت 17 از شبكه افق پخش می‌شود.
این مستند ساعت 12 روز بعد بازپخش می‌شود.
چرخه حمایت از كارآفرینان جوان در «میدون» كامل شد
چرخه حمایت از كارآفرینان جوان توسط مسابقه تلویزیونی «میدون» با تامین سرمایه برای كسب‌وكار شركت‌كننده منتخب داوران یا نفر برتر آرای مردمی در هر قسمت از این برنامه كامل شد.
به گزارش جام‌جم، این رقابت كارآفرینی قرار است از این به بعد از شركت‌كننده منتخب داوران یا نفر برتر آرای مردمی در هر قسمت برای توسعه ایده و كسب‌وكارش حمایت كند. بدین ترتیب مسابقه تلویزیونی «میدون» به نفر منتخب داوران در هر قسمت یا منتخب آرای مردمی و براساس نظرات كارشناسانه مبلغی را جهت توسعه و رونق كسب‌وكار ارائه‌شده اختصاص می‌دهد.
گفتنی است، این اتفاق برای اولین‌بار در این مسابقه تلویزیونی می‌افتد و كارآفرینان جوان می‌توانند از رونق كسب‌وكار خود بعد از حضور در این برنامه مطمئن باشند. تامین سرمایه این حمایت از سوی موسسات و نهادهای دولتی و خصوصی صورت می‌گیرد.
مسابقه تلویزیونی «میدون» كاری از گروه اجتماعی شبكه سه سیماست كه به تهیه‌كنندگی سید محمدحسین هاشمی‌گلپایگانی پنجشنبه و جمعه‌شب‌های هر هفته بعد از اخبار شبانگاهی از شبكه سه سیما پخش می‌شود.