توئیت فوتبالی

توئیت فوتبالی

علی شجاعی، بازیکن فصل گذشته تیم نساجی بعد از امضای قرارداد دو‌ساله با پرسپولیس: افتخار می‌کنم حضور در پرسپولیس نصیب من شده است. هر بازیکنی آرزوی حضور در این باشگاه بزرگ را دارد. سعی کردم  باشگاهی که از بچگی عاشق آن بودم را انتخاب کنم. اگر قرار باشد یک دقیقه در این تیم بازی کنم، کم نمی‌گذارم و دوست دارم پرسپولیس امسال با کسب عنوان قهرمانی نتایج خوبی هم بگیرد.

نصرا... عبداللهی به عنوان سرپرست تیم فوتبال استقلال منصوب شد. او پیش از این به عنوان مشاور مدیرعامل استقلال فعالیت می‌کرد. پیش از این سعید رمضانی سرپرستی تیم فوتبال استقلال را برعهده داشت.

قرار است سمپدوریای ایتالیا پیشنهاد جدیدی را به ترابزون اسپور برای جذب مجید حسینی، مدافع ایرانی ارائه بدهد. به نظر می رسد سمپدوریا پیشنهاد
5/2 میلیون یورویی برای جذب حسینی داده، ولی باشگاه ترکیه‌ای به کمتر از 4‌میلیون یورو حاضر به فروش بازیکن ایرانی‌اش نیست.

 احمد سعادتمند، مدیرعامل استقلال: بعد از سه ماه تلاش شبانه‌روزی توسط همکارانم در باشگاه استقلال و ارگان‌های مرتبط، سند تک‌برگی کمپ مرحوم حجازی به نام باشگاه استقلال صادر و این مجموعه، رسما متعلق به استقلال شد.
کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال ۱۱ باشگاه ایرانی را از ثبت قرارداد محروم کرد. نورشرق، رئیس این کمیته با تائید این موضوع به شبکه خبر گفت: فولاد خوزستان، نفت مسجدسلیمان، سایپا، ماشین سازی، شاهین بوشهر، پرسپولیس، استقلال، شهرخودرو، نساجی مازندران، تراکتور و پارس جنوبی با
بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی
مواجه هستند.