نسخه Pdf

کلیک شما

کلیک شما

سؤالات و مشکلات خود را به clickhelp@jamejamonline.ir ایمیل کنید تا پاسخگوى شما باشیم. ذکر نام، نام‌خانوادگى و شهر یا روستاى محل اقامت خود را فراموش نکنید.

گلنواز عزیزی: سلام، یک تلفن‌همراه اندرویدی دارم که احتمال می‌دهم مشکل سخت‌افزاری داشته باشد، ولی با توجه به شرایط ویروس کرونا علاقه‌ای ندارم تا قبل از مطمئن شدن از خانه بیرون رفته و سراغ تعمیرگاه‌ها بروم. آیا راهی برای کنترل کردن ایرادهای احتمالی سخت‌افزاری در خانه وجود دارد؟

   کلیک:  سلام. بله، راه‌های زیادی برای این کار وجود دارد. برخی از این آزمون‌ها به توانایی‌های فنی خاص نیاز دارند، ولی برخی دیگر بدون نیاز به دانش فنی به‌سادگی قابل انجام هستند. یک راه‌حل ساده، دانلود و نصب برنامه  Phone Check and Test است که در بازار نرم‌افزاری گوگل یا همان پلی‌استور به طور رایگان به کاربران عرضه می‌شود. با اجرای این برنامه فهرستی از موارد قابل سنجش را مشاهده خواهید کرد که تقریبا کامل هستند و با تیک زدن هر گزینه و فعال کردن فرآیند تست می‌توانید متوجه شوید که آیا در هر یک از بخش‌های دستگاه خود با مشکل روبه‌رو هستید یا خیر.  همچنین می‌توانید واحد اطلاعات نمایش داده شده را هم تغییر دهید تا برای مثال بنا به میل شما درجه حرارت پردازنده دستگاه براساس درجه فارنهایت یا سانتی‌گراد نمایش داده شود. شبکه‌های ارتباطی وای‌فای، اینترنت همراه، نمایشگر، جی‌پی‌اس، حافظه داخلی، دوربین، باتری، حسگرهای داخلی، سیستم صوتی، پردازنده اصلی، پردازنده گرافیکی و چند مورد دیگر را می‌توانید به‌سادگی کنترل کنید. نتایج آزمایش‌ها با جزئیات زیادی به شما گزارش خواهند شد.
ضمیمه کلیک