ویژه‌برنامه‌های رادیو پیام و آوا در ایام دهه فجر

ویژه‌برنامه‌های رادیو پیام و آوا در ایام دهه فجر


به گزارش روابط‌عمومی رادیو پیام، شهرام ملازاده، مدیر شبکه رادیویی پیام و رادیو آوا گفت: برنامه پیام خدمت ویژه‌برنامه‌ای است در قالب و ساختار نوین برنامه‌سازی به تهیه‌کنندگی مجید امجدی‌فر و نجمه لیلایی و گویندگی سعید بارانی که به معرفی دستاوردها و اقدامات صورت گرفته در 41 سال انقلاب شکوهمند اسلامی از زبان مسؤولان نظام و مدیران دستگاه‌های اجرایی می‌پردازد.
سرود انقلاب: در این برنامه مستند گزارشی ضمن پخش قسمتی از سرود با سازندگان سرودهای نوستالژیک و خاطره‌انگیز انقلاب اسلامی گفت‌وگو می‌شود. این برنامه به تهیه‌کنندگی مریم رستمی و یلدا احتشامی در قالب و ساختار نوین برنامه‌سازی روی آنتن می‌رود.
سکانس انقلاب: در این برنامه به تهیه‌کنندگی مهدی مجنونی گزیده‌ای از صوت فیلم‌های تولید شده با موضوع انقلاب اسلامی را پخش و نحوه تولید و موضوع فیلم توسط راوی بیان می‌شود.
ملازاده در ادامه افزود: روز‌شمار انقلاب اسلامی در قالب متن و گفتار در تمام بخش‌های رادیو پیام به‌صورت زنده پخش خواهد شد. در برنامه ترنم ولایت، بیانات گُهربار امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در‌باره انقلاب اسلامی پخش می‌شود. ویژه‌برنامه پیام انقلاب‌ در روز 22 بهمن در قالب مجله رادیویی از بخش نیمروزی رادیو پیام از ساعت 10 الی14 به‌صورت زنده پخش خواهد شد. رادیو پیام علاوه بر تولید و پخش ویژه‌برنامه‌های فوق با هدف گرامیداشت ایام ا... مبارک فجر در قالب متن و مطالب مرتبط در کلام امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، بعد تاریخی به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی‌، نقش انقلاب اسلامی در تاریخ جهان و دیدگاه اندیشمندان در مورد انقلاب اسلامی در فواصل پخش همراه با پخش موسیقی ملی، میهنی مخاطبانش را همراهی‌می‌کند.
 در رادیو آوا نیز ویژه‌برنامه آوای انقلاب تدارک دیده شده و این برنامه در قالب مجله رادیویی با محوریت موسیقی طراحی و پخش می‌شود. ضبط صدای خوانندگان، آهنگسازان و دست‌اندرکاران موسیقی ملی و میهنی از آغاز پیروزی انقلاب تا به امروز با هدف آشنایی بیشتر مخاطب با موسیقی ملی و میهنی با حضور گوینده در کنار کارشناس موسیقی و توضیحات کوتاه درباره هر قطعه ترانه و سرود با معرفی و صدای عوامل و سازندگان آن اثر از بخش نیمروزی رادیو آوا از ساعت 10 الی 14در روز 22 بهمن به‌صورت زنده روی آنتن می‌رود.
مدیر رادیو پیام و آوا گفت: همسو و همزمان با پخش برنامه‌های چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، رادیو نما و رادیو آوا و فضای مجازی این رادیو با ویژه‌برنامه آوای انقلاب  برای تعامل بیشتر با مخاطبانش از اول بهمن تا 22 بهمن در سراسر کشور اقدام به برگزاری طرح همخوانی با سرودهای انقلاب می‌کند و مخاطبان می‌توانند فایل‌های صوتی و تصویری هم‌آوایی و همخوانی خود را با پنج ترانه برتر انقلاب تهیه و از طریق درگاه‌های ارتباطی برای انتشار از فضای مجازی و سایت رادیو آوا از طریق درگاه‌های ارتباطی
ارسال کنند.
ملازاده گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و محدودیت‌های به‌وجود آمده در برگزاری مراسم و جشن‌های ملی، رادیو پیام پویش ملی ایران من را با هدف تعامل بیشتر با مخاطبان در سراسر کشور به‌ویژه در این ایام با مشارکت هموطنان برگزار می‌کند که مخاطبان برای شرکت در این پویش می‌توانند تصاویر خود را همراه با پرچم ایران تهیه و با مشخصات خود ارسال و تصاویر را در رادیو نمای رادیو پیام وآوا مشاهده کنند. علاقه‌مندان می‌توانند ضمن ارسال تصاویر، متن‌های ادبی و اشعار خود را نیز به این شبکه ارسال کنند.