«رعدوبرق» به لاله‌زار رسید

«رعدوبرق» به لاله‌زار رسید

بهروز افخمی،کارگردان سریال«رعدوبرق» از پیشرفت۹۰درصدی فیلمبرداری خبر داد و گفت این روزها در تهران تصویربرداری ادامه دارد و تا پایان سال کار تمام می‌شود.
به گزارش جام‌جم،  بهروز افخمی پس از هفت سال دوری از تلویزیون، اواخر سال گذشته همراه با توقف کرونایی، ساخت سریالی درباره حادثه سیل1398 را آغاز کرد و مجموعه رعدوبرق را در مناطق سیل‌زده جلوی دوربین برد.
این سریال تلویزیونی بعد از توقف به دلیل شرایط کرونایی کشور، تصویربرداری را در روستای ییلاقی درازنو بر فراز ابرهای استان گلستان راه انداخته است؛یکی از زیباترین جاذبه‌های گردشگری کشور که هرساله تعداد زیادی از گردشگران برای بازدید از آنها به خطه شمالی کشور سفر می‌کنند.
داوود هاشمی، تهیه‌کننده و بهروز افخمی، کارگردان این مجموعه تلویزیونی از پیچیدگی‌های فنی و اجرایی و به‌خصوص پررنگ بودن جلوه‌های ویژه در این سریال خبر داده‌اند.رعدوبرق، قرار است گوشه‌ای از زحمات و تلاشگران حادثه سیل و اتفاقاتی را که افتاده نشان دهد.
رعدوبرق این روزها از مرز 90درصد فیلمبرداری گذشته و در تلاش است خودش را به آنتن رمضان1400 برساند؛کاری 25قسمتی که به تهیه‌کنندگی داوود هاشمی و کارگردانی بهروز افخمی این روزها تصویربرداری می‌شود. فیلمبرداری سریال با توجه به مشکلات و سختی‌های کرونایی این روزها به تهران رسیده است.
رعدوبرق، سریال پر بازیگری است که تمام مناطق سیل‌زده از سال گذشته در آن دیده می‌شود. شهرام قائدی، محمد فیلی، مرتضی کاظمی،مهدی زمین‌پرداز، محمد مختاری، مزدک رستمی، حسن اسدی، ویدا موسوی، سپیده موسوی، امیر موسوی، ابراهیم یوسفی،پوریامنجزی، مجید درستی و ابراهیم امیرخانی بازیگرانی‌هستند که در این سریال تلویزیونی به ایفای نقش می‌پردازند.
بهروز افخمی، کارگردان این مجموعه تلویزیونی در گفت‌وگو با تسنیم از حضور دو بازیگر جدید خبر داد و گفت: مهران رجبی و شهین تسلیمی به‌تازگی به سریال پیوسته‌اند و در این چندروزه در لاله‌زار تهران فیلمبرداری ادامه دارد. قرار است در روزهای آینده به گرگان که محور اصلی داستان رعدوبرق است، برویم و سپس در لرستان و خوزستان فیلمبرداری خواهیم داشت. امیدوارم تا پایان سال1399، فیلمبرداری این مجموعه تلویزیونی به پایان برسد.
او تأکید کرد: در این کار هیچ‌کسی نقش اصلی نیست و همه به‌نوعی شخصیت هستند و نمی‌توان گفت مهدی زمین‌پرداز و دوستان دیگر، چه کسی نقش کلیدی دارد.سعی کردم از آدم‌هایی در این قصه استفاده کنم که کار را باورپذیر کنند و همه بدانند چه‌کارها و فعالیت‌های جهادی اتفاق افتاده تا ما از سیل و حوادث آن دوره در امان بمانیم.
کارگردان سریال رعدوبرق در پاسخ به این‌که چطور شد با رعدوبرق به کارگردانی تلویزیون برگشتید، تصریح کرد: می‌خواستم فیلم سینمایی بسازم که با اتفاق سیل روبه‌رو شدم و فکر و ذهنم به این سمت رفت. بعد از مدت‌ها که اجرای برنامه سینمایی هفت و بعد نقد سینما را به‌عهده داشتم با آماده شدن فیلمنامه و شرایط ساخت، به آن مناطق سیل‌زده رفتیم تا این کار برای رمضان1400 آماده شود. گروه در تلاش است تا کار باورپذیری روی آنتن برود و مردم در جریان آن اتفاقات به شکل واقعی‌تری روبه‌رو شوند.