«فرار» علمی - تخیلی «تور»

«فرار» علمی - تخیلی «تور»


کریس همسورث درام علمی ـ تخیلی «فرار از اسپایدرهد» را آماده نمایش عمومی می‌کند. کار فیلمبرداری این فیلم چند روز قبل تمام شد و هنوز زمانی برای نمایش آن تعیین نشده‌است. شبکه نتفلیکس که این درام پرتنش را با هزینه‌ای 60 میلیون دلاری تهیه کرده، آن را در فصل پاییز آینده از طریق اینترنت پخش خواهد کرد. همسورث قبل از این هم چند فیلم را در پلتفرم‌های اینترنتی داشته، این‌بار راهی سفری به آینده‌ای نزدیک می‌شود تا داستانی دلهره‌آور را در معرض دید تماشاگران قرار دهد.
داستان فیلم درباره دو محکوم است که داوطلبانه راهی انجام یک آزمایش پزشکی سخت می‌شوند. طبق قانون مجرمانی که داوطلبانه در این آزمایش‌ها شرکت کنند، با کاهش دوران محکومیت خود روبه‌رو خواهند شد. بعد از انجام آزمایش‌ها، دو مجرم ناگهان با گذشته‌شان روبه‌رو شده و در شرایطی بحرانی قرار می‌گیرند. سازندگان فیلم درباره نقش همسورث در فرار از اسپایدرهد صحبت نکرده‌اند و کسی نمی‌داند او در دنیای علمی ـ تخیلی آزمایش‌های محرمانه پزشکی، چه جایگاهی دارد. با این حال، خود بازیگر بدون اشاره به نقشش از حضور در فیلم ابراز رضایت و آن را کاری تازه در کارنامه هنری‌اش معرفی و ارزیابی می‌کند.
جوزف کاسینسکی، کارگردانی فرار از اسپایدرهد را انجام داده است. او فیلمنامه را براساس داستان کوتاهی که در یکی از روزنامه‌ها چاپ شده بود، نوشته است. / کولیدر