بازداشت متهم به قتل بعداز بازگشت از ترکیه

بازداشت متهم به قتل بعداز بازگشت از ترکیه

 پسر جوان که به اتهام قتل زنی در پارکینگ دریاچه‌چیتگر، تحت تعقیب پلیس‌جنایی پایتخت بود، بعداز بازگشت از ترکیه بازداشت شد.
به گزارش خبرنگارجام‌جم، شامگاه بیست‌وچهارم شهریور امسال پیکر زنی 28ساله در پارکینگ دریاچه‌چیتگر پیدا شد که با ضربه‌های چاقو زخمی شده‌بود. او به بیمارستان انتقال یافت اما ساعاتی بعد فوت شد.
 در جریان تحقیقات پلیسی معلوم شد زن جوان مطلقه بوده و یک فرزند خردسال هم دارد. شب حادثه همراه خواستگارش که جوانی ۳۰ساله است برای تفریح راهی دریاچه‌چیتگر شده‌بود اما در آنجا پسری جوان با ضربه‌های چاقو او را مجروح کرد و گریخت. ماموران با شناسایی هویت متهم به قتل، راهی خانه او در شهر دماوند شدند اما او به محل نامشخصی فرار کرده‌بود. با گذشت بیش از پنج‌ماه از این جنایت، سرانجام چند روز پیش ماموران باخبرشدند متهم فراری غیرقانونی از ترکیه به ایران بازگشته و در خانه‌ویلایی پدرش مخفی شده که در آنجا بازداشت شد. متهم 24ساله برای ادامه تحقیقات به شعبه‌سوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شد و در جریان تحقیقات منکر قتل زن جوان شد و گفت: دو ماه قبل با مقتول در تلگرام آشنا شدم و تصمیم به ازدواج گرفتیم. او پیش از آن ازدواج کرده و فرزند دختری داشت. او برای ازدواج امروز و فردا می‌کرد که همین باعث اختلاف ما شد و تصمیم گرفتیم جدا شویم. روز حادثه در پارکینگ پارک چیتگر با هم قرار گذاشتیم که همراه دوستش آمد و دعوایمان شد. برای همیشه با او خداحافظی کرده و چند روز بعد به ترکیه رفتم. در شهر وان کار ساختمانی می‌کردم تا این‌که یکی از دوستانم کاری در باشگاه بدنسازی برایم پیدا کرد و قرار بود در کنار کار، تمرین هم کنم تا بتوانم بادیگارد بازیگران و خواننده‌های ترکیه‌ای شوم. چند روز قبل دلم برای خانواده‌ام تنگ شد و قاچاقی به ایران برگشتم که دستگیر شدم. من مرتکب قتل نشدم. شاید دوست مقتول او را کشته‌باشد. او به من علاقه داشت و بعد از پایان رابطه‌مان، می‌خواست با من دوست شود.